З 1 червня абоненти АТ “Укртелеком” та працівники контакт-центру користуються новою платформою з обслуговування. Вона прискорює швидкість обслуговування клієнтів та забезпечує можливість роботи працівників контакт-центру не лише в офісах компанії, а й віддалено у захищеному ІТ-середовищі Укртелекому.
Нова платформа передбачає низку зручних функції для абонентів. Принципово новий елемент контакт-центру – це голосовий помічник (робот). Він допомагає з’єднувати абонента з необхідним спеціалістом або ж надає відповідь автоматично.
Функціонал нової платформи сприятиме спрощенню процесу обслуговування абонентів в автоматичному режимі та зменшенню часу, проведеного в очікуванні на з’єднання з фахівцем.
Щомісяця до контакт-центру Укртелекому надходить близько 800 тисяч абонентських звернень. Сотні його співробітників щодня працюють, надаючи клієнтам потрібну інформацію та допомогу.
Інтегратором оновленої платформи від Genesys – світового лідера у сфері хмарного обслуговування клієнтів і рішень для контакт-центру – виступила українська компанія NOVA IT.