Telegram, Дія, Google Pay продовжують захоплювати аудиторію

0
4 256 views
CMeter

Наприкінці 2021 року аудиторія застосунку електронних документів та державних послуг Дія (73,9%) наблизилася до аудиторії Fb messenger (74,4%) в Україні.  За останній рік додаток Дія зріс більш ніж у два рази. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter.

CMeter

Програми з динамічним зростанням

Месенджер Telegram (88,5%) зафіксував свою перевагу над Іnstagram (78,9%) з випередженням в охопленні вже майже на 10%.

З подібними темпами зростає й застосунок для безконтактних оплат Google Pay, яким у грудні 2021 активно користуються 53,2% українців проти 31,7% у грудні 2020.

Cервіс для створення та перегляду коротких відео TikTok cтабільно знаходиться серед застосунків, які найстрімкіше зростають в Україні. За останній рік додаток також зріс майже у 2 рази – з 24,3% у грудні 2020 до 44,9% у грудні 2021.

«Серед застосунків, які не потрапили в ТОП, але також демонструють стрімке зростання в Україні за останній рік, можна відмітити YouTube Music, Netflix, Helsi.me та Tabletki.ua», — прокоментувала керівниця проєкту CMeter Ірина Ворон.

Лідери рейтингу

Зазначимо, що перші три місця посідають Chrome, Gmail та Viber, якими користуються, відповідно, 98,9%, 98,8% та 98,4%.

CMeter

Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:

  1. Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
  2. Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
  3. User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що  поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.

Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Більше про мобільне ПЗ