Meta робить обмін посиланнями платною функцією

0
140 views
Meta робить обмін посиланнями платною функцією

Творці та видавці вже давно турбуються про здатність Meta обмежувати посилання на зовнішній контент. Зараз компанія тестує нову схему, яка фактично ставить обмін посиланнями за платною стіною для творців на Facebook.

В рамках тестування підписка Meta Verified визначатиме, скільки посилань творець може поділитися з іншим профілем щомісяця. Згідно зі скріншотом, опублікованим консультантом із соціальних медіа Меттом Наваррою, творці, які беруть участь у тестуванні, нещодавно отримали повідомлення від Meta, в якому їм повідомлялося, що «певні профілі Facebook без Meta Verified, включаючи ваш, будуть обмежені в обміні посиланнями до 2 органічних публікацій на місяць».

Представник Meta підтвердив Engadget проведення тесту. Наразі тест стосується невизначеної кількості авторів та сторінок, які використовують «професійний режим» на Facebook. Видавці поки що не зазнають змін. «Це обмежений тест, який має на меті з’ясувати, чи додає можливість публікувати більшу кількість дописів із посиланнями додаткову цінність для передплатників Meta Verified», — зазначив представник компанії.

Хоча Meta, здається, намагається применшити значення цього тесту, для компанії це є значною зміною. Багато творців і підприємств покладаються на Facebook, і обмеження їхньої можливості направляти трафік на зовнішні веб-сайти може стати для них серйозним ударом. Багато творців вже незадоволені тим, що компанія надає кращі функції обслуговування клієнтів лише передплатникам Meta Verified, вартість якої починається від 14,99 доларів на місяць. Перетворення функції обміну посиланнями на преміум-функцію буде ще більш непопулярним кроком.