Google Discover тестує ШІ-заголовки, і вони не дуже вдалі

0
63 views
Google Discover тестує ШІ-заголовки, і вони не дуже вдалі

Штучний інтелект сьогодні з’являється скрізь у сервісах Google, незалежно від того, чи хочуть цього люди, і іноді в місцях, де він дійсно не має ніякого сенсу. Останнє випробування від Google, схоже, полягає в обробці статей за допомогою ШІ в Google Discover. The Verge помітив, що деякі статті відображалися в Google Discover із заголовками, згенерованими ШІ, які відрізнялися від заголовків в оригінальних публікаціях. І, що абсолютно нікого не дивує, деякі з цих заголовків вводять в оману або є відверто неправильними.

Наприклад, один переписаний заголовок стверджував, що «розкрито ціну Steam Machine», але фактичний заголовок статті Ars Technica був «Steam Machine від Valve виглядає як консоль, але не очікуйте, що її ціна буде такою ж». Ні в цій публікації, ні в інших джерелах Valve не було оприлюднено вартості обладнання. Під час власних досліджень співробітники Engadget також виявили, що Discover надавав оригінальні заголовки, супроводжувані резюме, згенерованими штучним інтелектом. В обох випадках вміст позначений як «Згенеровано штучним інтелектом, який може робити помилки». Але було б добре, якби компанія взагалі не використовувала штучний інтелект у цій ситуації і таким чином повністю уникла помилок.

Випадки, виявлені The Verge, були, мабуть, «невеликим експериментом з інтерфейсом для частини користувачів Discover», — повідомив виданню представник Google Маллорі Делеон. «Ми тестуємо новий дизайн, який змінює розміщення існуючих заголовків, щоб полегшити сприйняття деталей теми, перш ніж користувачі переходять за посиланнями з усього вебу». Це звучить досить невинно, але Google має історію ворожості до онлайн-ЗМІ через свою часту роль посередника між видавцями та читачами. Веб-видавці протягом багатьох років робили численні спроби отримати компенсацію від Google за відображення частин їхнього контенту, і принаймні у двох випадках Google відреагував, вилучивши ці джерела з результатів пошуку, а згодом заявивши, що показ новин не має великого значення для прибутку його рекламного бізнесу.

Тим з вас, хто насправді хоче більше штучного інтелекту в Google Search, пощастило. AI Mode, чат-бот, який News Media Alliance вже назвала відвертим «крадіжкою», отримує ще більш симбіотичну інтеграцію в мобільну пошукову платформу. Віце-президент Google Search з продуктів Роббі Стейн вчора опублікував у X, що компанія тестує доступність AI Mode на тому ж екрані, що й AI Overview, а не в двох окремих вкладках.