Amazon перейменовує свого конкурента Starlink на Amazon Leo

0
494 views
Amazon перейменовує свого конкурента Starlink на Amazon Leo

Amazon робить свою супутникову мережу зв’язку трохи більш офіційною, змінивши її назву. Компанія оголосила, що проект Kuiper тепер буде називатися «Amazon Leo», що є відсиланням до того факту, що її мережа складається з супутників на низькій навколоземній орбіті.

Шлях проекту Kuiper до того, щоб стати повноцінним брендом Amazon, був довгим. Компанія представила проект у 2019 році з метою надання інтернету в регіонах без надійного з’єднання за допомогою запропонованої сузір’я з понад 3000 супутників, які могли б забезпечити 95% світового населення високошвидкісним інтернетом. Однак це сузір’я ще не набуло остаточної форми. У роки, що минули після оголошення про проект Kuiper, Amazon запустив прототипи супутників, детальні плани космічної лазерної мережі та продемонстрував антени, які клієнти використовуватимуть для підключення до мережі, але фактично запустив перші 27 супутників своєї супутникової групи лише в квітні 2025 року.

Для порівняння, його конкурент Starlink розширювався набагато швидше. SpaceX запустила бета-версію супутникового інтернет-сервісу Starlink у 2020 році і з того часу швидко розширила його. Зараз SpaceX уклала угоду з T-Mobile про надання послуг текстових повідомлень через супутник і налагодила партнерські відносини з авіакомпаніями для тестування або надання інтернет-з’єднання на борту літаків. Ребрендинг проекту Kuiper на Leo свідчить про те, що Amazon нарешті готова розглядати свою супутникову мережу як самостійний продукт, але компанії ще є над чим працювати.

Amazon не повідомила дату, коли її супутниковий інтернет-сервіс стане широко доступним для особистого та комерційного використання, але ви можете зареєструватися на веб-сайті Amazon Leo, щоб отримувати оновлення про роботу компанії над запуском.