ШІ-помічник для покупок від Pinterest може підібрати розмір

0
159 views
ШІ-помічник для покупок від Pinterest може підібрати розмір

Починаючи з четверга і протягом найближчих тижнів і місяців, користувачі Pinterest зможуть розповідати візуальній платформі про те, що вони купують або шукають. Pinterest Assistant надаватиме персоналізовані рекомендації на основі збережених колекцій користувача та будь-яких пінів, які зараз відображаються на екрані, а також коротко описуватиме результати.

Штучний інтелект призначений для заохочення більш діалогового спілкування, повідомив The Verge генеральний директор Pinterest Білл Реді. Ось чому асистент приймає тільки голосові команди від користувачів і відповідає їм, коли пропонує пін-коди та товари. (Наразі вимкнути аудіоопис неможливо).

Штучний інтелект є опціональною функцією, яка не замінює традиційний текстовий пошук, що залишається незмінним на платформі. За словами Реді, Pinterest вже використовує штучний інтелект для підбору рекомендацій для користувачів. Голосовий шар є новим доповненням до текстової та графічної моделі штучного інтелекту. «Зараз ми працюємо над тим, щоб ви могли фактично вести з ним діалог», — сказав він.

За приблизно три роки роботи Реді платформа «фактично стала штучним інтелектом-помічником у покупках для наших майже 600 мільйонів користувачів», — сказав він, більше половини з яких — представники покоління Z. Раніше цього року компанія зазнала критики за те, що дозволила платформі заполонити штучним інтелектом. У відповідь Pinterest почав позначати зображення, створені штучним інтелектом, як такі, і запустив функцію «тюнера», за допомогою якої користувачі можуть вибирати категорії, наприклад, мода або краса, в яких вони хочуть бачити менше контенту, створеного штучним інтелектом.

Ріді зазначив, що користувачі задають довші запити, що містять більше інформації, що, на його думку, свідчить про те, що вони хочуть більш неструктурованого способу взаємодії з платформою. Наприклад, фанат Тейлор Свіфт, який любить в’язати, може не знати, що саме шукає, або не витрачати час на введення нечіткого запиту, сказав Ріді. «Але в розмові люди висловлюються зовсім інакше, ніж вони б написали».

Користувачі можуть розмовляти з асистентом, утримуючи кнопку мікрофона, подібно до надсилання голосової нотатки другу. Під час демонстрації для The Verge директор з продуктів штучного інтелекту Pinterest Раян Галгон попросив асистента запропонувати модні рекомендації на основі зображення плаката Вімблдону. На екрані з’явилися зображення тенісних костюмів, які асистент описав усно, а потім запропонував пошукати більш преппі або більш повсякденні варіанти стилю. Pinterest навмисно вирішив зробити звукову відповідь лаконічною з коротким описом рекомендованих пінів, сказав Галгон. Мета полягає в тому, щоб зберегти досвід, який «дійсно ґрунтується на візуальних елементах», сказав він.

Pinterest Assistant працює на основі «мультимодальної» моделі штучного інтелекту, яка «насамперед орієнтована на візуальні елементи». Це означає, що модель може обробляти аудіо, зображення та текст, а її результатом є зображення. Реді сказав, що основна модель штучного інтелекту створена власними силами з використанням власних «сигнальних» даних від користувачів. Вона також включає деякі готові моделі штучного інтелекту для базової обробки мови.

Дорослі користувачі з США тепер можуть зареєструватися, щоб отримати доступ до бета-версії нової функції штучного інтелекту, яка, за словами компанії, буде широко доступна протягом найближчих тижнів і місяців.