Платформа дизайну Affinity об’єднує все в одному додатку

0
157 views
Платформа дизайну Affinity об'єднує все в одному додатку

Після придбання Serif минулого року, Canva тепер перезапускає свій творчий пакет Affinity, який конкурує з Adobe, як новий універсальний додаток для редагування фотографій, векторної ілюстрації та макетування сторінок. На відміну від попереднього програмного забезпечення Affinity Designer, Photo та Publisher, яке можна було придбати за 70 доларів, в оголошенні Canva підкреслюється, що новий додаток Affinity є «безкоштовним назавжди» і не вимагає передплати.

Наразі воно доступне для Windows і Mac, а в майбутньому з’явиться і для iPad. За словами Canva, Affinity тепер використовує «один універсальний тип файлів» і включає інтеграції, що дозволяють користувачам швидко експортувати дизайни до свого облікового запису Canva. Передплатники Canva Premium також зможуть використовувати інструменти редагування Canva на базі штучного інтелекту, такі як генерація зображень, очищення фотографій і миттєве копіювання, безпосередньо в додатку Affinity.

Старі версії автономних додатків Affinity будуть і надалі працювати для всіх, хто раніше їх придбав, і ці користувачі не будуть примусово переведені на нову платформу. Однак кілька тижнів тому версії V2 Designer, Photo та Publisher були вилучені з веб-сайту Affinity, і Canva не згадувала, чи будуть існуючі користувачі і надалі отримувати оновлення підтримки.

Модель одноразової покупки Affinity була однією з найпривабливіших рис її старих програмних продуктів, що різко контрастувало з суперечливим пакетом програм для творчості Adobe на основі передплати. Хоча власна платформа дизайну Canva може використовуватися безкоштовно, вона також блокує більшість своїх можливостей за передплатою, що викликало побоювання, що Affinity після придбання перейде на підхід Canva на основі передплати. Компанія намагається остаточно розвіяти ці побоювання, неодноразово наголошуючи на «безкоштовності» нового додатка Affinity, але інтеграція штучного інтелекту, ймовірно, зустріне певний опір з боку креативників, які виступають проти цієї технології.