Зазвичай, коли одна компанія купує іншу, вона переймає брендинг нової компанії або інтегрує його у свою власну ідентичність. Grammarly робить щось інше: після придбання в липні поштового клієнта Superhuman, компанія змінює свою назву на «Superhuman».
Незважаючи на зміну бренду, продукт Grammarly буде і надалі відомий під своєю колишньою назвою. Однак компанія заявляє, що в довгостроковій перспективі вона розглядає можливість ребрендингу таких продуктів, як Coda, платформа для підвищення продуктивності, яку вона придбала минулого року.
Компанія також запускає AI-асистента під назвою Superhuman Go, який вбудований в існуюче розширення Grammarly. Асистент може надавати пропозиції щодо написання текстів, давати відгуки на електронні листи, і ви навіть можете підключити його до інших додатків, таких як Jira, Gmail, Google Drive і Google Calendar, щоб надати йому більше контексту. Асистент може використовувати ці підключення для виконання таких завдань, як реєстрація квитків або отримання інформації про вашу доступність під час планування зустрічі.
Superhuman заявила, що планує додати функціонал, який дозволить асистенту отримувати дані з таких джерел, як CRM та внутрішні системи, щоб пропонувати зміни до ваших електронних листів.
Користувачі можуть спробувати Superhuman Go, увімкнувши перемикач у розширенні Grammarly, що дозволить їм підключити його до різних додатків. Користувачі також можуть спробувати різних агентів у магазині агентів компанії, серед яких є програма для перевірки плагіату та коректор, запущений у серпні.
Всі користувачі Grammarly можуть випробувати Superhuman Go вже зараз, хоча компанія також продає пакети продуктів. План підписки Pro коштуватиме 12 доларів на місяць (оплата щорічно) і надасть підтримку граматики та тону в декількох мовах. План Business коштуватиме 33 долари на місяць (оплата щорічно) і надасть користувачам доступ до Superhuman Mail.
Superhuman також заявила, що хоче додати більше функцій на основі штучного інтелекту до набору документів Coda та поштових клієнтів Superhuman, таких як отримання інформації з зовнішніх та внутрішніх джерел для автоматичного створення додаткових деталей у документах та чернетках електронних листів.
Протягом останніх кількох років Grammarly докладала спільних зусиль для підвищення своєї життєздатності як набору програм для підвищення продуктивності, про що свідчить придбання компаній Coda та Superhuman. За допомогою цього AI-асистента компанія позиціонує себе як конкурента таких компаній, як Notion, ClickUp та Google Workspace, які за останні кілька років запустили низку функцій на базі штучного інтелекту.










