Сьогодні компанія OpenAI запустила в Індії новий, більш дешевий платний тарифний план ChatGPT під назвою ChatGPT GO, вартість якого становить 399 рупій на місяць (4,60 долара США), що є більш доступним, ніж тарифний план Plus вартістю 1999 рупій (близько 23 доларів США) на місяць.
Кілька днів тому компанія перейшла на ціноутворення в місцевій валюті для всіх своїх тарифних планів, а з цим запуском вона також дозволить користувачам здійснювати оплату через UPI (Unified Payment Interface), індійську платіжну систему.
Нік Терлі, віце-президент OpenAI і керівник ChatGPT, заявив, що цей план збільшить обсяг повідомлень, генерацію зображень і завантаження файлів у 10 разів порівняно з безкоштовним тарифом. План ChatGPT Go також забезпечить краще збереження пам’яті для більш персоналізованих відповідей, зазначив Терлі.
«Зробити ChatGPT більш доступним було ключовим запитом користувачів! Ми спочатку запускаємо Go в Індії і будемо вивчати відгуки, перш ніж розширюватися на інші країни», — сказав Терлі.
З точки зору конвертації валюти, план Plus коштував індійським користувачам більше 20 доларів, коли пропонувався в місцевій валюті. Новий план Go пропонує більш доступну альтернативу для людей, які хочуть використовувати ChatGPT в основному для чату, генерації зображень та обробки файлів.
Тібор Блахо, інженер-програміст, який має репутацію людини, що точно розголошує інформацію про майбутні продукти штучного інтелекту, раніше вже натякав на цей план і його деталі.
Хоча компанія обмежує географію дії цього плану Індією, на своїй сторінці підтримки вона зазначила, що працює над розширенням дії цього плану на інші регіони.
Минулого місяця Терлі зазначив, що ChatGPT зараз має понад 700 мільйонів щотижневих користувачів по всьому світу — у порівнянні з 500 мільйонами у березні. OpenAI запустила оновлену функцію генератора зображень для ChatGPT у березні, і з того часу спостерігається зростання використання в Індії. Генеральний директор OpenAI Сем Альтман сказав у недавньому подкасті, що Індія є другим за величиною ринком компанії. За допомогою плану Go вона хоче на цьому заробити.
За даними аналітичної компанії AppFigures, Індія є лідером за кількістю завантажень додатка ChatGPT на різних платформах: за останні 90 днів у цій країні було завантажено понад 29 мільйонів копій додатка. Однак за цей період додаток заробив лише 3,6 мільйона доларів від користувачів у цій країні.
Цей крок, ймовірно, спонукає більше споживачів підписатися на використання ChatGPT, з огляду на його ціну. Інші компанії, що займаються штучним інтелектом, також зробили кроки для залучення користувачів з інтернет-бази країни, яка налічує понад 850 мільйонів користувачів. Минулого місяця Perplexity уклала партнерську угоду з мережевим провайдером Airtel, щоб запропонувати безкоштовні підписки на Perplexity Pro. Google також запропонував безкоштовний план AI Pro для студентів з Індії на один рік.
Хоча OpenAI не надає жодних безкоштовних послуг, місцеві та доступні ціни, ймовірно, призведуть до кращого коефіцієнта конверсії передплати для ChatGPT в Індії.










