Starship SpaceX розширює “небезпечні зони” для польотів

0
621 views
Starship SpaceX розширює "небезпечні зони" для польотів

Федеральне управління цивільної авіації США дозволило компанії SpaceX провести дев’ятий випробувальний політ ракетної системи Starship після двох вибухів, що сталися на початку цього року.

У четвер агентство заявило, що “розширює розмір небезпечних зон як у США, так і в інших країнах” для польоту на основі оновленого аналізу безпеки, наданого компанією SpaceX. Аварії корабля Starship під час польотів 7 і 8 спричинили більшу ймовірність виходу корабля з ладу і, відповідно, більшу зону небезпеки. Небезпечні зони – це, по суті, тимчасові заборонені для польотів зони, які FAA встановлює, коли існує ймовірність зіткнення з уламками.

Нова небезпечна зона, визначена FAA, охоплює близько 1600 морських миль, що простягаються на схід від Техасу через Багамські острови і Теркс і Кайкос, де впали уламки двох попередніх випробувальних польотів. Це приблизно вдвічі перевищує розмір небезпечної зони, яку ФАУ використовувало для останнього випробувального польоту Starship у березні.

FAA заявило, що також вимагає від SpaceX провести тестовий політ у “непікові” періоди польотів, після того, як попередні дві аварії Starship змусили агентство перенаправити десятки внутрішніх і міжнародних рейсів.

SpaceX вже два роки випробовує свою систему Starship зі стартового комплексу, який компанія побудувала на півдні Техасу. Генеральний директор Ілон Маск заявив, що кінцевою метою системи є відправка людей на Марс, але короткострокова мета Starship полягає в тому, щоб дозволити SpaceX запустити ще більше своїх супутників Starlink на орбіту навколо Землі. SpaceX також заявляє, що використовуватиме Starship “для забезпечення більшої місійної спроможності NASA і Міністерства оборони”.

Досі SpaceX використовувала свою робочу конячку Falcon 9 для запуску супутників Starlink. Фактично, більшість запусків Falcon 9 в наші дні стосуються саме Starlink.

Але хоча Starlink вже став інтернет-провайдером, який користується великим попитом, цілком можливо, що потреба в пускових потужностях може бути ще більшою, оскільки адміністрація Трампа, як повідомляється, підштовхує інші країни до використання цієї послуги як важеля впливу в своїх незліченних торгових війнах.

Як повідомляється, співробітники Департаменту урядової ефективності Маска допомагають агентству тестувати термінали Starlink як потенційне рішення для вирішення проблем FAA з поточною системою управління повітряним рухом.