Ми живемо у часи, коли стратегія народжується не лише в брифі, а в реальності, де переплелися війна, культура, емоція, зміни. Креативні рішення, інноваційні проєкти та соціальні ініціативи стали новою базою. Бо сучасний маркетинг — не про гучність, а про значення. Як не загубитися на маркетинговому полі? Як українським маркетологам та комунікаційникам витягувати ті самі інсайти із контексту, що влучають у ціль?
Як соняхи тягнуться до сонця, так і топові маркетологи, креативники та комунікаційники України — до ідей, що прояснюють хаос і ведуть уперед. 4 червня на MRKTNG MRTHN 2025 від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро Ekonomika+ вони поділяться променями інсайтів, які допоможуть вам втілити правильні маркетингові стратегії. Цьогорічна тема події — «Під сонцем інсайтів» – натхненна баладою Івана Драча, де навіть сонце сходить не випадково, а щоб запалити думку.
Реєстрація вже відкрита на mrktng.mmr.ua — лови своє місце під сонцем, поки воно в зеніті.
Хто може долучитися
Запрошуємо креативників, комунікаційників та маркетологів, а також представників світу мистецтва, військового маркетингу та інших, щоб поговорити про:
- Креатив у дії. Як втримати увагу у світі, де її ніхто не має? Тут зберуться кейси вау-маркетингу, нестандартних кампаній і колаборацій, які влучають просто в серце.
- Як перетворити маркерні нотатки у сенси. Про соціальний маркетинг, що виходить за межі продажу і стає частиною змін у суспільстві.
- Бренди-пластиліни. Як виживати й трансформуватися під час кризи? Про стратегії стійкості, перезапуск брендів і адаптацію в реальному часі.
- Інші сцени, інші голоси. На перетині культури, маркетингу та досвіду війни. Хто створює нові наративи і як вони впливають на бренди?
- Ті самі інсайти. Дані, аналітика, інтуїція — як ухвалювати рішення, коли стабільність стала рідкістю?
Що чекає на MRKTNG MRTHN 2025?
🔸 4 панельні дискусії
🔸 30+ спікерів — ті, хто формує змісти ринку
🔸 500+ учасників офлайн спільноти та 8000+ онлайн глядачів
🔸 4 панельні дискусії — глибокі, чесні, гострі
🔸 1 день — максимум інсайтів.
Своїми інсайтами поділяться:
- Сергій Грабчак, маркетинг-директор Ощадбанку,
- Роман Гурбанов, креативий директор і співзасновник агенції Taktika,
- Маріанна Коніна, Founder & CEO Reputation City,
- Ірина Метньова, засновниця Vandog Agency,
- Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ
- та інші експерти.
🎯 У межах марафону — нагородження найсильніших маркетингових кейсів року X-RAY.
Реєстрація на MRKTNG MRTHN 2025
Слідкуйте за оновленнями програми на сайті і сторінці MMR у Facebook та Telegram. Розширюємо кордони ідей і межі рішучості разом!
Сонце вже сходить. Побачимось під його світлом. Під сонцем інсайтів MRKTNG MRTHN 2025
Генеральний партнер: Ощадбанк. Генеральний інформаційний партнер: 1+1 media.
Реєстрація за посиланням: mrktng.mmr.ua — хапайте свій квиток першими.