Netflix працює над новим типом реклами, який за допомогою штучного інтелекту дозволить рекламодавцям «одружити» свій продукт з шоу та фільмами стрімінгового сервісу. Це може здатися схожим на план Warner Bros. Discovery перетворити свою інтелектуальну власність на рекламу, але під час заходу Netflix’s Upfront у середу компанія продемонструвала приклад, який розмістив зображення продукту на тлі, натхненному одним із її шоу.
Якщо ви користуєтеся тарифним планом Netflix з підтримкою реклами, це означає, що ви можете побачити рекламу, яка поєднується з шоу, яке ви дивитеся, чи то «Бріджертон», чи то «Венздей». Netflix заявляє, що рекламодавці можуть вставляти цей новий формат реклами посеред того, що ви дивитеся, або виводити їх на екран, коли ви натискаєте на паузу. Вони можуть містити накладання або заклик до дії, коли будуть запущені до кінця цього року.
Поки що незрозуміло, як Netflix планує розвивати цю рекламу в майбутньому, але її президент з реклами Емі Рейнхард заявила, що темпи прогресу «будуть ще швидшими». Під час заходу Netflix також оголосив, що його рекламний рівень досяг 94 мільйонів користувачів щомісяця, що більш ніж удвічі більше, ніж 40 мільйонів на той самий час минулого року.