YouTube представив інтерактивну стрічку товарів для реклами

0
391 views
YouTube представив інтерактивну стрічку товарів для реклами

У середу YouTube представив свою пропозицію рекламодавцям у супроводі яскравого виступу Леді Гаги та спеціальних виступів популярних ютуберів, таких як Бріттані Броскі та MrBeast.

Під час презентації Upfront керівники YouTube представили нові рекламні формати, що з’являться на платформі, включаючи розширену пропозицію підключеного телебачення (CTV), яка включає нову інтерактивну стрічку продуктів.

Цей крок є стратегічним для YouTube, оскільки він визнає, що глядачі часто дивляться відео на великому екрані, одночасно використовуючи свої телефони для прокрутки соціальних мереж або покупок в Інтернеті.

Новий формат, що дозволяє робити покупки, дозволяє рекламодавцям показувати продукти в правій частині екрана під час реклами. Інтерактивна стрічка діє як вітрина для брендів, де глядачі можуть легко переглядати кілька продуктів за допомогою пультів дистанційного керування. Коли глядач обирає товар, йому пропонується відсканувати QR-код за допомогою смартфона, щоб отримати пряме посилання для покупки.

Крім того, є кнопка, яку глядачі можуть натиснути й утримувати, щоб надіслати посилання на свій телефон і купити всі товари одразу.

YouTube став домінуючою силою в телеперегляді. Компанія Nielsen повідомила, що вже понад два роки він є топ-платформою для потокового перегляду в США, випередивши таких гігантів, як Netflix, Disney+ та Prime Video. У першому кварталі 2025 року телевізори були основним пристроєм для перегляду YouTube у США, згідно з внутрішніми даними компанії.

Зокрема, компанія посилається на опитування Kantar, яке показало, що американські учасники назвали YouTube платформою №1 для пошуку інформації про бренди. Компанія також повідомила, що в четвертому кварталі YouTube-кампанії на CTV генерували понад 50 мільйонів середньомісячних конверсій.

Останніми роками стрімінгові сервіси та рекламодавці все частіше використовують рекламу з можливістю покупки. Лише цього тижня Amazon оголосив про новий інтерактивний формат оголошень, які можна купити, на Prime Video, який висвітлює пропозиції Amazon, відгуки користувачів та деталі доставки Prime.