Федеральні інспектори з безпеки надіслали компанії Tesla детальний перелік запитань щодо її майбутнього сервісу роботаксі в рамках розслідування того, як програмне забезпечення компанії “Full Self-Driving (Supervised)” працює в умовах недостатньої видимості.
Відділ розслідування дефектів Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США хоче отримати додаткову інформацію про Full Self-Driving (Supervised) – або “FSD” – для того, щоб “зрозуміти, як Tesla планує оцінювати свої транспортні засоби і технології автоматизації водіння для використання на дорогах загального користування”, – йдеться в листі, опублікованому в понеділок, про який вперше повідомило агентство Reuters.
Tesla не приховує своїх планів запустити платну послугу виклику роботаксі в Остіні, штат Техас, з використанням власного автопарку вже в червні цього року. Але, схоже, пост Tesla від 23 квітня на X привернув увагу федеральних регуляторів.
У цьому дописі, який цитується в листі, йшлося “Служба поїздок під наглядом Фундації “Відкрите суспільство” розпочала роботу для першої групи співробітників в Остіні та районі затоки Сан-Франциско. Ми здійснили понад 1,5 тис. поїздок і проїхали 15 тис. миль. Цей сервіс допомагає нам розробляти та перевіряти мережі FSD, мобільний додаток, розподіл транспортних засобів, управління місіями та операції віддаленої допомоги”.
NHTSA розпочала розслідування щодо програмного забезпечення Tesla “Full Self-Driving (Supervised)” у жовтні після чотирьох повідомлень про аварії в умовах недостатньої видимості. Програмне забезпечення FSD від Tesla – це вдосконалена система допомоги водієві, яка вимагає, щоб водій тримав руки на кермі, навіть коли вона виконує деякі операції водіння, такі як гальмування і рульове управління в певних середовищах і умовах.
Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив, що роботаксі буде використовувати ще не випущену “неконтрольовану” версію програмного забезпечення для повного самостійного водіння.
У своєму травневому листі агентство надіслало Tesla низку запитань, спрямованих на те, щоб визначити, чи є система автоматизованого водіння в запланованому роботаксі такою ж – або схожою – на FSD Supervised. Агентство попросило надати детальну інформацію про розмір автопарку та моделі автомобілів, які будуть використовуватися в сервісі роботаксі, про те, як Tesla планує визначити, чи безпечна її система роботаксі, і чи має система автоматизованого водіння якесь відношення до її продукту FSD Supervised.
Слідчі також попросили Tesla описати, як вона “має намір забезпечити безпеку роботи своїх роботаксі в умовах обмеженої видимості на проїжджій частині, таких як сонячні відблиски, туман, пил у повітрі, дощ або сніг”.