Компанія Whoop дещо відступила від суперечливих планів оновлення свого фітнес-трекера Whoop 5.0.
Коли компанія вперше анонсувала Whoop 5.0 на цьому тижні, вона заявила, що користувачі, які бажають отримати новий пристрій, можуть або продовжити свою підписку на 12 місяців, або заплатити одноразову плату за оновлення в розмірі $49 ($79 за модель з датчиками ЕКГ).
Це не узгоджувалося із загальною ціннісною пропозицією Whoop, яка передбачає вищі ціни на підписку (від 199 до 359 доларів на рік), водночас дозволяючи клієнтам оновлювати своє обладнання безкоштовно. Зокрема, це суперечило заяві на веб-сайті компанії, яка обіцяла користувачам безкоштовне оновлення обладнання, якщо вони були учасниками програми щонайменше шість місяців.
Після того, як користувачі почали скаржитися, компанія відреагувала на це повідомленням на Reddit, в якому оголосила про більш широку політику оновлення та роз’яснила свій загальний підхід.
Тепер кожен, у кого залишилося більше 12 місяців підписки, має право на безкоштовне оновлення до Whoop 5.0 (або повернення коштів, якщо вони вже заплатили за нього). А клієнти, у яких залишилося менше 12 місяців, можуть продовжити свою підписку, щоб отримати оновлення без додаткових витрат.
Хоча компанія заявила, що вносить ці зміни, оскільки “почула ваші відгуки”, вона також припустила, що її очевидна скупість пов’язана з переходом від моделі, орієнтованої на місячні або піврічні плани підписки, до моделі, яка пропонує тільки 12- і 24-місячні підписки.
“Ми також хочемо визнати, що в попередній статті блогу було помилково заявлено, що кожен, хто був користувачем лише 6 місяців, отримає безкоштовне оновлення”, – заявили в компанії. “Це ніколи не було нашою політикою і не повинно було публікуватися”.
Реакція на ці зміни на субресурсі Whoop була неоднозначною: один модератор описав їх як “перемогу для спільноти”. Інші учасники були налаштовані більш скептично, зокрема, один з них написав: “Ви не публікуєте політику випадково і не видаляєте її роками. Видалення її після негативної реакції не скасовує того факту, що вона існує”.
Було також кілька скарг від користувачів, які стверджували, що у них залишилося 11 місяців підписки, тож вони просто пропустили обмеження на безкоштовне оновлення.