Meta працює над розпізнаванням обличчя для ШІ-окулярів

0
313 views
Meta працює над розпізнаванням обличчя для ШІ-окулярів

Зменшення технологічної конфіденційності, схоже, є ще одним хвильовим ефектом від Трампа 2.0. У середу видання The Information повідомило, що Meta змінила свою позицію щодо розпізнавання облич. Розглянувши, але в кінцевому підсумку відмовившись від технології для першої версії своїх розумних окулярів, компанія зараз активно працює над пристроями, які можуть розпізнавати обличчя поблизу. Пам’ятаєте, коли бути «очкариком» вважалося моветоном?

За інформацією The Information, Meta нещодавно обговорювала можливість додати до своїх смарт-окулярів програмне забезпечення, яке сканує обличчя перехожих та ідентифікує людей за іменами. Компанія також розглядала можливість додати цю технологію до майбутніх навушників зі штучним інтелектом і вбудованими камерами.

Технологія розпізнавання облич буде частиною функції Meta, яку всередині компанії називають «суперчутливістю». Ця функція базуватиметься на функції живого ШІ в окулярах, яка може залишатися активною лише близько півгодини (завдяки акумулятору). Але в майбутніх пристроях, очікуваних у 2026 році, вона може працювати годинами.

В інформації йдеться про те, що режим суперчутливості навряд чи буде режимом за замовчуванням для окулярів. Власник окулярів повинен буде його ввімкнути. Але компанія, що знаходиться поруч – ті, чиї обличчя сканують і називають – не буде.

Що ще гірше, перехожі можуть навіть не знати, що їх сканують. Сучасні окуляри Ray-Ban Meta вмикають підсвічування під час запису. Ця функція, орієнтована на конфіденційність, ймовірно, з’явилася завдяки урокам, які Big Tech винесла з соціальної реакції на Google Glass.

Sam Rutherford for Engadget
Sam Rutherford for Engadget

Але, як повідомляється, Meta ставить під сумнів, чи повинні майбутні окуляри вмикати підсвічування, коли пристрій «супер-чувствительно» їх бачить. Ох, ох.

Окуляри з надлюдською пам’яттю на основі штучного інтелекту можуть здатися дуже крутими. Не потрібно нічого запам’ятовувати – просто дозвольте штучному інтелекту сканувати ваше оточення і нагадувати вам! Але ця технологія звучить не так весело, якщо подумати про бідолашних людей, які живуть поруч з однією з цих мета-нор.

Разом з відродженням розпізнавання облич Meta оновила свою політику конфіденційності. У квітні компанія змінила її умови таким чином, що її поточні смарт-окуляри активують ШІ за замовчуванням. Єдиний спосіб відмовитися – деактивувати тригерну фразу «Hey Meta!». Ще цікавішою є зміна, яка більше не дозволяє власникам окулярів відмовлятися від дозволу компанії зберігати і тренуватися на їхніх голосових записах.

Інформація проводить лінію від переобрання Трампа до етично сумнівних змін у Meta. Нинішня Федеральна торгова комісія США (FTC) не надто зацікавлена в регулюванні, яке уповільнює зростання прибутків великого бізнесу. Минулого місяця комісар ФТК Мелісса Голйоак пообіцяла «гнучкий, заснований на ризиках підхід до забезпечення конфіденційності». Агентство також припинило використовувати такі ярлики, як «реклама стеження».