Мін’юст США вимагає від Google продати два своїх продукти

0
515 views
AI

Міністерство юстиції США пропонує компанії Google продати два своїх рекламних продукти, щоб відновити конкуренцію в рекламному просторі, згідно з новим поданням. Пропозиція надійшла після того, як минулого місяця суддя визнав Google винною у “навмисному набутті та збереженні монопольного становища” в цифровому рекламному просторі.

У заяві Мін’юсту зазначається, що Google повинен продати свій продукт обміну оголошеннями AdX, а також “поетапно” продати DoubleClick for Publishers, рекламний сервер для видавців веб-сайтів. Департамент також вимагає, щоб Google не запускав біржу оголошень протягом 10 років після продажу AdX.

Мін’юст стверджує, що Google “гарантував, що видавці втратять значні доходи, якщо не будуть використовувати AdX”. Він також звинуватив пошукового гіганта у створенні монополії шляхом інтеграції AdX і DFP, змушуючи веб-сайти використовувати видавничий продукт Google.

Пропозиція також вимагала від Google відкрити свої інструменти купівлі реклами, включаючи AdWords, і змусити їх працювати з усіма сторонніми рекламними продуктами “на недискримінаційних умовах щодо участі в торгах, підбору, розміщення оголошень або надання інформації, за винятком випадків, коли рекламодавець прямо вказує на це”.

“Цей комплексний набір засобів правового захисту, включаючи позбавлення Google незаконно отриманих монополій і продуктів, які були основними інструментами незаконної схеми Google, необхідний для припинення монополій Google, позбавлення Google плодів його порушень, відновлення конкуренції на ринках рекламних бірж і рекламних серверів паблішерів, а також для запобігання повторенню таких порушень у майбутньому”, – йдеться в заяві.

У відповідь на ці пропозиції віце-президент Google з регуляторних питань Лі-Енн Малхолланд заявила, що ці заходи завдадуть шкоди видавцям і рекламодавцям.

“Мін’юст визнав, що запропонований Google засіб захисту рекламних технологій повністю відповідає рішенню Суду щодо відповідальності. Додаткові пропозиції Мін’юсту щодо примусового продажу наших рекламних інструментів виходять далеко за межі висновків Суду, не мають жодного юридичного підґрунтя і завдадуть шкоди видавцям та рекламодавцям”, – йдеться в заяві Малхолланд.

Google запропонував свій власний набір засобів правового захисту в окремій заяві. Вони включають в себе надання доступу до ставок AdX в режимі реального часу всім стороннім рекламним серверам, а також контроль за діями Google з боку незалежного спостерігача за дотриманням законодавства протягом трьох років.

Google бореться з антимонопольним тиском з кількох напрямків. Окремо від справи про рекламні технології, США також хочуть, щоб компанія продала свій браузер Chrome після того, як суддя визнав компанію монополістом на ринку онлайн-пошуку.