Оновлений цифровий асистент Amazon на базі генеративного штучного інтелекту, Alexa+, отримав понад 100 000 користувачів, повідомив генеральний директор компанії Енді Джассі під час телефонного дзвінка в четвер.
Хоча це далеко від 600 мільйонів пристроїв Alexa, компанія досягла певного прогресу в розгортанні Alexa+, яка була вперше представлена в лютому. Тоді Amazon заявила, що Alexa+ буде розгортатися хвилями протягом найближчих місяців.
Новий цифровий асистент Amazon має на меті дозволити користувачам спілкуватися з ним у більш природному стилі, а з часом отримати агентські здібності, які дозволять йому використовувати сторонні додатки від імені користувача. Alexa+ повинна мати можливість генерувати оригінальні відповіді на льоту, подібно до голосових режимів у ChatGPT від OpenAI та Gemini від Google, а не заздалегідь визначених відповідей старих систем Alexa та Siri.
Однак, як повідомила газета The Washington Post під час запуску, Alexa+, яка запускається сьогодні, не має деяких ключових функцій, які компанія продемонструвала в лютому. У звіті зазначається, що на момент запуску Alexa+ не мала можливості використовувати сторонні додатки, такі як GrubHub, генерувати казки на ніч для дітей або проводити мозковий штурм для пошуку ідей для подарунків. Невідомо, коли ці функції з’являться в Alexa+.
“У нас є набагато більше функціональних можливостей, які ми плануємо додати в найближчі місяці”, – сказав Джасі під час телефонної розмови.
У своєму вступному слові Джасі заявив, що Alexa+ є одним з перших ШІ-агентів для споживачів, орієнтованих на дію. Але він зазначив, що ця технологія все ще досить “примітивна” і “неточна”. Наразі більшість багатокрокових агентів зі штучним інтелектом мають низький рівень точності – від 30% до 60%, сказав генеральний директор Amazon. Джасі поставив за мету, щоб веб-браузерний агент компанії, який працює на базі Alexa+, Nova Act, досягнув 90% точності в цій галузі.
Розгортання Alexa+ в Amazon, схоже, відбувається швидше, ніж розгортання нової Siri від Apple, яка працює на базі LLM. Відповідаючи на запитання про затримки з новою Siri під час телефонної конференції Apple, яка відбулася одночасно з конференцією Amazon, генеральний директор Тім Кук сказав, що компанії потрібно “більше часу, щоб завершити роботу”.
Як повідомляється, на шляху до заміни застарілих цифрових асистентів генеративним штучним інтелектом і Apple, і Amazon зіткнулися з труднощами і затримками. Деякі з найбільших затримок пов’язані з тим, щоб змусити LLM використовувати інструменти та інтегруватися з іншими системами. Це дозволить Alexa і Siri виконувати практичні завдання, такі як встановлення таймерів і читання текстів, але реалізувати це виявилося складніше, ніж очікувалося.