У вівторок компанія Yelp повідомила, що працює над розгортанням “голосових агентів” на основі штучного інтелекту, щоб допомогти постачальникам послуг і ресторанам обробляти дзвінки, відповідати на основні питання і виконувати такі завдання, як додавання клієнта в лист очікування в ресторані.
Yelp заявляє, що його агенти не потребують складних налаштувань або інтеграції з API і можуть використовувати існуючі метадані, а також дані від підприємств, такі як посібники з вимови, кастомізовані голосові привітання та правила переадресації дзвінків. Наприклад, у випадку з рестораном, агенти Yelp можуть підключатися до програмного забезпечення для управління рестораном, щоб надіслати деталі бронювання клієнту після дзвінка.
Агенти Yelp також можуть виконувати такі функції, як автоматична фільтрація спаму та аналітика дзвінків. Для більш складних запитів вони передають розмову людині, а після кожного дзвінка компанії отримують резюме розмови разом із транскриптом і записом.
“Часто фахівці працюють у складних умовах і не можуть відповісти на дзвінок, – сказав в інтерв’ю TechCrunch директор Yelp Крейг Салданья (Craig Saldanha). “Ми хочемо створити продукт, який допоможе конвертувати потенційних клієнтів, які [зазвичай] можуть бути втрачені”.
Yelp використовує API реального часу OpenAI для обробки наскрізних дзвінків. Це дозволяє агентам Yelp, доповненим графом знань компанії, ставити запитання та відповідати на них.
Yelp заявляє, що постійно оцінює нові моделі для своїх продуктів, щоб отримати найкращі результати з точки зору затримки, точності розпізнавання мови та загального клієнтського досвіду.
Салданья вважає, що голосові технології з часом стануть товаром, а точкою диференціації стануть базові дані і те, як ШІ обробляє запити клієнтів. Він додав, що в цих сферах, на його думку, Yelp має перевагу над конкурентами.










