Meta намагається очистити Facebook від спаму

0
379 views
Meta намагається очистити Facebook від спаму

Компанія Meta нарощує зусилля з очищення Facebook від спамерського контенту, повідомила в четвер компанія. Вона бореться з акаунтами, які намагаються “обіграти” алгоритм Facebook за допомогою довгих постів і численних хештегів.

Платформа також вживає заходів проти акаунтів, які створюють пости з підписами, абсолютно не пов’язаними із зображенням. Тепер, якщо Meta зловить акаунт з такими дописами, компанія обмежить їхній контент лише для підписників, і вони більше не отримуватимуть гроші за свої пости.

У прикладі, наведеному Meta, компанія показує спам-пост, що містить фотографію собаки з абсолютно не пов’язаним з нею підписом “10 найкращих фактів про літаки”. Інший приклад включає довгий пост, який описує, наскільки чудові автомобілі, з кількома хештегами, такими як “#VIRALCONTENT”, “#LIKEFORLIKE” і “#BOOST”, перерахованими внизу.

Мета буде шукати такі спам-повідомлення. Зображення: Meta
Мета буде шукати такі спам-повідомлення. Зображення: Meta

“Спам може стати на заваді можливості людини бути почутою, незалежно від її точки зору, саме тому ми націлені на поведінку, пов’язану з розповсюдженням та монетизацією ігор”, – каже Мета. Оновлення з’явилося через кілька тижнів після того, як Facebook запустив стрічку лише для друзів, яка вирізає алгоритмічні рекомендації.

Мета також може обмежити охоплення користувачів, які створюють “сотні акаунтів, щоб ділитися одним і тим же спам-контентом”, і зробить їх непридатними для монетизації. Більшість з цих акаунтів створюють спам, намагаючись отримати більше підписників, збільшити кількість переглядів, “отримати несправедливі монетизаційні переваги”, як стверджують у Meta.

Крім того, Meta зменшить видимість коментарів, ідентифікованих як скоординована фейкова активність. Також тестується функція, яка дозволить користувачам повідомляти Facebook, якщо коментар не є корисним, і додано інструмент модерації, який дозволяє власникам сторінок виявляти і автоматично приховувати коментарі від користувачів, які видають себе за когось іншого.