LinkedIn розширює свою безкоштовну систему верифікації на весь Інтернет, дозволяючи зовнішнім сайтам і платформам інтегрувати верифікацію LinkedIn замість того, щоб створювати свій власний інструмент. Adobe є однією з перших компаній, які зареєструвалися.
Adobe інтегрує верифікацію LinkedIn у свій новий додаток Content Authenticity та існуючу платформу портфоліо Behance, що дозволяє авторам, які пройшли верифікацію LinkedIn, відображати значок “Перевірено на LinkedIn” у своїх профілях. Якщо перевірені автори використовують інструменти Adobe для перевірки цифрового контенту, їхні дані також з’являтимуться поряд з їхніми роботами щоразу, коли вони публікуватимуться на LinkedIn.
“Стає дедалі дешевше і простіше прикидатися тим, ким ви не є в Інтернеті, – сказав Оскар Родрігес (Oscar Rodriguez), віце-президент LinkedIn з питань довіри, в інтерв’ю виданню The Verge. “Ви також можете зробити це так, щоб виглядати більш правдоподібно, ніж будь-коли раніше. Очевидно, що автентичність надзвичайно важлива для LinkedIn, адже платформа заснована на довірі”.
“Онлайн-платформи в усьому світі стикаються з тими самими проблемами, пов’язаними з неавтентичністю, тому ми вважаємо, що ця співпраця з Adobe матиме вирішальне значення в тому сенсі, що члени та партнери LinkedIn зможуть розуміти конкретні атрибути чиєїсь ідентичності, які були перевірені”.

LinkedIn запровадив верифікацію у 2023 році, дозволивши користувачам підтверджувати конкретні дані, такі як їхня особистість, місце роботи або історія освіти, використовуючи видані урядом посвідчення особи або електронні адреси компанії. Компанія заявляє, що з того часу понад 80 мільйонів людей підтвердили себе за допомогою цих інструментів. Окрім Adobe, серед перших користувачів розширеної системи верифікації – корпоративні платформи TrustRadius, G2 та UserTesting.
Цього тижня соціальна мережа Bluesky представила власну систему верифікації для “автентичних і відомих” акаунтів, наслідуючи свого конкурента Twitter з дизайном у вигляді синьої галочки. Колись верифікація у Twitter була фактичним стандартом в Інтернеті – компанія навіть співпрацювала з Adobe в рамках Ініціативи автентичності контенту, щоб додавати атрибуцію до зображень – до того, як її програма верифікації була згорнута після купівлі Ілоном Маском, а галочка стала ексклюзивом для платних підписників X Premium.










