Microsoft створила версію Quake зі штучним інтелектом

0
668 views
Microsoft створила версію Quake зі штучним інтелектом

На початку цього року компанія Microsoft відкрила еру штучного інтелекту для Xbox, представивши нову модель Muse, яка може генерувати ігровий процес. Хоча здавалося, що Muse все ще є раннім дослідницьким проектом Microsoft, виробник Xbox тепер дозволяє користувачам Copilot випробувати Muse у версії Quake II, згенерованій штучним інтелектом.

Технологічна демонстрація є частиною кампанії Microsoft “Copilot for Gaming” і являє собою створену штучним інтелектом репліку гри Quake II, яку можна грати в браузері. Рівень Quake II дуже простий і включає розмитих ворогів і взаємодії, а Microsoft обмежує час, протягом якого ви можете грати в цю демонстраційну версію.

Якщо спочатку Microsoft демонструвала свою модель Muse AI зі швидкістю 10 кадрів в секунду і роздільною здатністю 300 x 180, то ця остання демонстрація працює з відтворюваною частотою кадрів і з трохи вищою роздільною здатністю 640 x 360. Однак це все ще дуже обмежений досвід, і це скоріше натяк на те, що може бути можливим у майбутньому.

Microsoft все ще позиціонує Muse як модель штучного інтелекту, яка може допомогти розробникам ігор створювати прототипи ігор. Під час презентації Muse у лютому Microsoft також згадувала, що вивчає, як ця модель ШІ може допомогти вдосконалити класичні ігри, такі як Quake II, і перенести їх на сучасне обладнання.

“Можна уявити світ, де на основі даних про ігровий процес і відео модель може вивчати старі ігри і дійсно робити їх портативними на будь-якій платформі, де ці моделі можуть працювати”, – сказав у лютому генеральний директор Microsoft Gaming Філ Спенсер. “Ми говорили про збереження ігор як про нашу діяльність, і ці моделі та їхня здатність повністю вивчати, як грається гра, без необхідності запуску оригінального рушія на оригінальному обладнанні, відкриває масу можливостей”.

Зрозуміло, що зараз Microsoft навчає Muse не лише на Bleeding Edge, і, ймовірно, скоро ми побачимо більше коротких інтерактивних ігор зі штучним інтелектом у лабораторіях Copilot Labs. Microsoft також працює над тим, щоб перетворити Copilot на тренера в іграх, що дозволить ШІ-помічнику бачити, у що ви граєте, і допомагати вам порадами та підказками. Частково цей досвід незабаром стане доступним для інсайдерів Windows через Copilot Vision.