Substack зробив додаток ще більш схожим на TikTok

0
345 views
Substack зробив додаток ще більш схожим на TikTok

Substack робить ще один крок до того, щоб стати універсальною соціальною мережею/платформою для створення контенту, додавши до свого додатку вертикальну відеострічку. Технічно, нова стрічка у стилі TikTok – це редизайн існуючої вкладки “Медіа”, яку компанія додала в додаток у 2024 році, але в будь-якому випадку наміри Substack зрозумілі: вона хоче отримати шматок пирога з короткими відео, який зараз ділять між собою Instagram, TikTok і YouTube.

У стрічці з’являться прокручувані відео від авторів, на яких ви підписані, та інших, які були запропоновані алгоритмом. Можна включати різні форми короткого контенту, наприклад, відео, розміщені через Substack Notes, функцію мікроблогів на кшталт Twitter, кліпи з довших відеопостів і, врешті-решт, прев’ю подкастів.

Додавання мультимедійних функцій, таких як подкасти та відео, стало благом для авторів, стверджують у Substack. Компанія стверджує, що “82% авторів Substack, які найбільше заробляють, використовують мультимедіа, порівняно з трохи більше ніж 50% у квітні минулого року”. Підтримка короткометражних відео – це спроба просунутися ще далі.

Substack додав підтримку нативного відео у 2022 році, розширив ці функції у 2023 році, а нещодавно надав творцям можливість розміщувати прямі відеопотоки у 2024 році. Компанія не приховує, що розглядає Substack як місце для чогось більшого, ніж просто розсилки, і намагається привернути увагу творців TikTok щонайменше з 2024 року.

Редизайн додатку Substack дає підписникам новий спосіб знаходити авторів, за якими можна стежити, і робить платформу кращим домом для абсолютно нового типу творців. Зміни в Substack відбуваються цілеспрямовано. Перепочинок, який президент Трамп надав TikTok, не запроваджуючи заборону додатку, має закінчитися у квітні, а це означає, що може з’явитися місце для альтернативних додатків для вертикальної відеозйомки.