Deutsche Telekom створює новий телефон зі штучним інтелектом на базі чат-бота Perplexity, про що компанії оголосили сьогодні на Всесвітньому мобільному конгресі (MWC) у Барселоні. Новий пристрій буде представлений пізніше цього року і працюватиме під управлінням “Magenta AI”, який надає користувачам доступ до Perplexity Assistant, Google Cloud AI, ElevenLabs, Picsart і набору інструментів штучного інтелекту.
Концепція ШІ-телефону була вперше представлена на MWC 2024 компанією Deutsche Telekom (материнська компанія T-Mobile) як “бездодатковий” пристрій, керований переважно голосом, який може робити такі речі, як бронювання авіаквитків і бронювання столиків у ресторанах. Ці можливості подібні до тих, які обіцяють продукти “великої моделі дії”, включаючи Rabbit R1. У прес-релізі член правління Deutsche Telekom Клаудія Немат (Claudia Nemat) зазначає, що майбутній телефон зі штучним інтелектом і помічником Perplexity може замовляти таксі і робити покупки без необхідності перемикання додатків на телефоні.
Деякі з інструментів ШІ, включаючи пошукову систему Perplexity, також будуть доступні на інших пристроях за допомогою додатку MeinMagenta (Perplexity також нещодавно запустила додаток для свого асистента для Android). Deutsche Telekom не повідомила більше про апаратне забезпечення телефона зі штучним інтелектом, але зображення показують щось на кшталт бюджетного Android-пристрою з товстими рамками на лобі та підборідді, а також рожевою кнопкою засинання/пробудження.
Deutsche Telekom планує запустити свій ШІ-телефон у другій половині цього року. А цього літа компанія додасть деякі функції штучного інтелекту з Google Cloud AI, ElevenLabs і Picsart у додаток MeinMagenta, який працює з іншими смартфонами.