Social media marketing (SMM) передбачає просування бізнесу за допомогою соціальних мереж та таргетованої реклами. Завдяки цьому елементу інтернет-маркетингу бренд може ефективно взаємодіяти з потенційними клієнтами, підвищувати лояльність та залучати нову аудиторію.
Таргетинг – спеціальний рекламний інструмент, за допомогою якого забезпечується показ рекламних оголошень для виділеної аудиторії. Сегментування користувачів виконується на базі демографічних, поведінкових даних, а також в залежності вікових обмежень чи життєвих подій. Щоб не використовувати рекламний бюджет безрезультатно, рекомендується звернутись до професіоналів. Агентство інтернет-маркетингу ITForce має великий досвід у налаштуванні таргетингу та підготовки оголошень для запуску рекламних кампаній. Детальніше про послугу таргетованої реклами та її вартість можна дізнатися за посиланням https://itforce.ua/targetovana-reklama/.
Кому потрібно замовити таргетовану рекламу?
Таргетинг у соцмережах – це універсальний механізм, здатний просувати практично будь-який бізнес. Найкращі результати інструмент показав при розкручуванні інтернет-магазинів, коучів, семінарів, б’юті-салонів, спортивних закладів та ін. Ціна на таргетовану рекламу дозволяє запускати таку кампанію блогерам і лідерам думок, щоб зробити їх облікові записи відомими серед широкого кола користувачів. Що входить в послугу таргетинга:
- Аудит облікових записів замовника.
- Складання детального портрета цільової аудиторії та вибір платформи для подальшого таргета в соцмережах.
- Створення рекламної стратегії бренду.
- Розробка рекламних оголошень.
- Налаштування рекламної кампанії та виконання інтеграції заявок.
- Тестування та оптимізація кампанії.
- Масштабування.
- Звітність про виконану роботу та результати.
Всі ці етапи входять у вартість реклами в соціальних мережах.
Переваги таргетованої реклами
- Швидкий запуск кампанії.
Перші рекламні оголошення можуть бути запущеними вже за кілька днів.
- Підвищення обсягу продажу.
Сегментація аудиторії дозволяє точно звузити таргетинг та пропонувати товари/послуги потенційним клієнтам.
- Залучення «теплого» трафіку на сайт.
Таргетинг – це відмінне рішення, якщо потрібно розповсюдити ваші акції серед широкого кола осіб.
- Збір лідів.
Генерація лідів допоможе одержати контакти потенційних клієнтів. Наприклад, це може використовуватися для подальшої розсилки.
- Ретаргетинг.
Ви можете повертати на ваш сайт або обліковий запис тих користувачів, які раніше взаємодіяли з вашим проєктом онлайн. Ви можете у такий спосіб нагадати про себе, запропонувати знижку постійним клієнтам, привітати зі святами та ін.