Anthropic просить кандидатів на роботу не використувувати ШІ

0
644 views
Anthropic просить кандидатів на роботу не використувувати ШІ

За іронією долі, Anthropic, провідний розробник моделей штучного інтелекту, просить претендентів на відкриті вакансії засвідчити, що вони не використовуватимуть штучний інтелект у процесі працевлаштування.

Anthropic розробляє чат-бота Claude, який відомий своїм дружнім розмовним тоном і здібностями до кодування. Компанія залучила майже 11 мільярдів доларів фінансування від таких багатих компаній, як Google та Amazon, щоб конкурувати з OpenAI у гонці за штучний загальний інтелект, або ШІ, який може замінити більшість людей у виконанні більшості завдань. Зовсім недавно він продемонстрував здатність Клода брати під контроль пристрої користувача, щоб виконувати завдання за нього, що є формою “агентного ШІ”, над створенням якого також працює OpenAI.

Незважаючи на всі розмови про те, наскільки чудовими стали чат-боти зі штучним інтелектом, коли справа доходить до справи, Anthropic, вочевидь, не вважає, що вони достатньо хороші, щоб повністю замінити людину. “Хоча ми заохочуємо людей використовувати системи штучного інтелекту під час виконання своїх обов’язків, щоб допомогти їм працювати швидше та ефективніше, будь ласка, не використовуйте асистентів штучного інтелекту під час процесу подачі заявки”, – йдеться у заявці. “Ми хочемо зрозуміти вашу особисту зацікавленість в Anthropic без посередництва системи штучного інтелекту, а також оцінити ваші навички спілкування без допомоги штучного інтелекту. Будь ласка, вкажіть “Так”, якщо ви прочитали і згодні”. Вперше цю сферу помітив розробник відкритого програмного забезпечення Саймон Віллісон і повідомив про неї 404 Media.

Звичайно, хтось повинен розробляти системи штучного інтелекту, тому це має сенс. Комп’ютери самі по собі не мають характеристик, притаманних людям, таких як креативність або творчість. Модель генерації відео Sora від OpenAI може створювати вражаючі відео, але людині все одно потрібно використовувати свій смак, щоб створити щось захоплююче і цікаве для перегляду.

У світі програмної інженерії існує величезне занепокоєння, що ШІ замінить інженерні професії, навіть якщо моделі кодування ШІ все ще роблять багато помилок. Прихильники ШІ стверджують, що технологія просто зробить розробників більш ефективними, а отже, здатними розробляти ще більше програм, на створення яких у минулому у них не вистачило б ресурсів. Скептики, однак, вважають, що керівники великих компаній замінять людей штучним інтелектом, навіть якщо вони знають, що він не такий хороший, як людина, оскільки праця майже завжди є найбільшою статтею витрат у компанії. Salesforce і Klarna публічно заявили, що їм вдалося замінити функції обслуговування клієнтів чат-ботами, але ми не маємо чіткого уявлення про те, що це насправді означає, і як цей досвід порівнюється з підтримкою, яку надає людина.

Принаймні, наразі Anthropic не зовсім готовий вкладати гроші в те, що говорить. Коли справа доходить до критично важливих завдань, компанія все ще хоче знати, що людина може виконати всю роботу. Як до цього слід ставитися іншим компаніям, які замислюються про використання ШІ?