X, Facebook, Instagram та YouTube підписали зобов’язання ЄС щодо боротьби з мовою ворожнечі

0
596 views
X, Facebook, Instagram та YouTube підписали зобов'язання ЄС щодо боротьби з мовою ворожнечі

Meta, Google, TikTok і X пообіцяли європейським законодавцям докладати більше зусиль для запобігання та видалення незаконної мови ворожнечі на своїх платформах. У понеділок Європейська комісія включила до Закону про цифрові послуги (DSA) переглянутий набір добровільних зобов’язань, які мають на меті допомогти платформам “продемонструвати свою відповідність” зобов’язанням DSA щодо модерації незаконного контенту.

Facebook, Instagram, TikTok, Twitch, X, YouTube, Snapchat, LinkedIn, Dailymotion, Jeuxvideo.com, Rakuten Viber і споживчі сервіси, розміщені на платформі Microsoft, підписали “Кодекс поведінки щодо протидії незаконній мові ненависті в Інтернеті плюс” – це не потоковий сервіс з жахливою назвою, а оновлення Кодексу 2016 року. Переглянутий кодекс зобов’язує підписантів забезпечити прозорість у виявленні та зменшенні мови ненависті, дозволити стороннім моніторам оцінювати, як платформи розглядають повідомлення про мову ненависті, а також розглядати “щонайменше дві третини повідомлень про мову ненависті” протягом 24 годин.

“Ненависть і поляризація загрожують цінностям і фундаментальним правам ЄС і підривають стабільність наших демократій. Інтернет посилює негативні наслідки мови ворожнечі”, – йдеться в заяві Комісара ЄС Майкла Макграта. “Ми віримо, що цей Кодекс поведінки+ зробить свій внесок у забезпечення ефективного реагування”.

Кодекси поведінки ЄС є добровільними зобов’язаннями, і компаніям не загрожує жодних санкцій, якщо вони вирішать вийти з угоди, як це зробив Ілон Маск з компанією X (тоді відомою як Twitter) у 2022 році, коли він вивів компанію з Кодексу практики щодо дезінформації.