Toyota вступає в космічну гру, інвестуючи в ракету $44 млн

0
556 views
Toyota вступає в космічну гру, інвестуючи в ракету $44 млн

Популярна автомобільна компанія Toyota більше не хоче обмежуватися лише дорогами. Замість цього автовиробник дивиться вгору, на останній рубіж, інвестуючи в ракети як наступний вид транспорту.

Woven by Toyota, дочірня компанія Toyota, інвестує близько 44,4 мільйона доларів (7 мільярдів ієн) в японський космічний стартап Interstellar Technologies як засіб входження в космічну галузь, що бурхливо розвивається, оголосила Interstellar на цьому тижні.

“Ми також досліджуємо ракети, тому що майбутнє мобільності не повинно обмежуватися лише Землею або лише однією автомобільною компанією”, – заявив Акіо Тойода, голова компанії Toyota, під час презентації на виставці CES в Лас-Вегасі в понеділок, повідомляє CNBC. Цією “однією автомобільною компанією”, яку має на увазі Тойода, може бути Tesla, засновник якої Ілон Маск також займається ракетним бізнесом через улюбленця космічної індустрії SpaceX.

Партнерство між Toyota та Interstellar має на меті допомогти ракетному стартапу масштабувати своє виробництво, щоб задовольнити зростаючий попит в індустрії запуску супутників шляхом постачання більшої кількості ракет-носіїв. Woven є “ідеальним партнером, який допоможе нам розвинути наше ракетне виробництво від унікального виробництва до масштабованого ланцюжка поставок, втілюючи в життя наше бачення “майбутнього, в якому кожен зможе отримати доступ до космосу”, – сказав у своїй заяві генеральний директор Interstellar Такахіро Інагава.

У 2017 році Interstellar стала першою приватною компанією в Японії, яка запустила ракету, але запуск був невдалим. За ним послідував успішний тестовий запуск через два роки, який доставив корисний вантаж на край космосу. Toyota співпрацює з Interstellar з 2020 року, надаючи своїх співробітників, щоб допомогти ракетному стартапу знизити виробничі витрати і працювати над масовим виробництвом своїх ракет-носіїв, згідно з повідомленням компанії.

Toyota розпочала будівництво Woven City – прототипу футуристичного міста, розташованого біля підніжжя гори Фіджі в Японії. Це місто вважається тестовим майданчиком для інноваційних продуктів та послуг, і Toyota розглядає можливість створення телекомунікаційної мережі, подібної до Starlink, для підтримки Woven City. “Коли ви думаєте про автомобілі, які будуть постійно рухатися, вам потрібно мати відповідні телекомунікації, – цитує TechCrunch Хадзіме Кумабе, генерального директора Woven by Toyota, – це означає, що зв’язок не повинен перериватися. “Це означає, що зв’язок не повинен перериватися, порушуватися, і що безперебійний зв’язок… досягається”.

Співпрацюючи з Interstellar, Toyota може мати на меті отримати доступ до ракети-носія для розгортання комунікаційних супутників на орбіті. Ця конкретна бізнес-модель схожа на SpaceX, яка використовує свою надійну ракету Falcon 9 для запуску партій супутників Starlink на орбіту. Якщо її ракети будуть схожі на автомобілі, то в майбутньому Японія може отримати надійний, економічно ефективний транспортний засіб для польотів у космос.