Завдяки новій моделі швидкісного поїзда-“кулі” в Китаї наближається швидке майбутнє. На вихідних державний залізничний оператор China State Railway Group представив прототип свого поїзда CR450, який, за його словами, стане найшвидшим комерційним високошвидкісним вагоном у світі.
Як повідомляє South China Morning Post, CR450 зможе розвивати пікову швидкість до 280 миль/год (450 км/год), а максимальна комерційна експлуатаційна швидкість становитиме 250 миль/год (400 км/год). Для порівняння, нинішні поїзди CR400, що експлуатуються залізничним оператором штату, розвивають швидкість близько 220 миль/год (350 км/год). CR450 зможе подолати 700-мильну подорож з Пекіна до Шанхаю приблизно за 2,5 години, повідомляє державна новинна організація Yicai Global.
![На цьому фото кабіна машиніста швидкісного поїзда CR450BF в Пекіні, столиця Китаю, 29 грудня 2024 року. [Фото/Сіньхуа]](https://expert.com.ua/wp-content/uploads/2024/12/6771ed46c6d0868f1eaa9026.webp)
Яким би вражаючим не був обіцяний CR450, існує різниця між можливістю розвивати певні швидкості і їх реальним досягненням. У 2007 році французький поїзд TGV розвинув швидкість 357,2 миль/год, що залишається рекордом для звичайних колісних пасажирських поїздів. Але на практиці середня швидкість TGV становить близько 175 миль/год. Китай вже експлуатує найшвидші комерційні поїзди у світі, на кількох маршрутах вони регулярно розвивають швидкість 217 миль/год. Але для того, щоб підняти цю швидкість ще вище, необхідно забезпечити належне вирівнювання колій, щоб вони могли її підтримувати.
![вигляд зсередини вагона економ-класу швидкісного поїзда CR450AF в Пекіні, столиця Китаю, 29 грудня 2024 року. [Фото/Сіньхуа].](https://expert.com.ua/wp-content/uploads/2024/12/6771ed46c6d0868f1eaa9036.webp)
Китайський уряд заявляє, що CR450 буде введений в експлуатацію “якнайшвидше”. Тим часом каліфорнійці все ще чекають, коли їхній проект високошвидкісної залізниці – вже майже два десятиліття з моменту його першого затвердження – почне здійснювати свої перші пасажирські перевезення. Будемо сподіватися, що потяги будуть швидшими за будівництво.
![Внутрішній вигляд вагона бізнес-класу швидкісного поїзда CR450BF в Пекіні, столиця Китаю, 29 грудня 2024 року. [Фото/Сіньхуа].](https://expert.com.ua/wp-content/uploads/2024/12/6771ed46c6d0868f1eaa9032.webp)










