Стартап соціальних мереж і конкурент X, Bluesky, працює над підпискою. Компанія вперше оголосила про плани розробити новий потік доходів, заснований на моделі підписки, коли деталізувала свою Серію А на суму $15 мільйонів ще в жовтні. Тепер на GitHub Bluesky з’явилися макети, що дражнять майбутню підписку на Bluesky, а також список можливих функцій.
Хоча компанія попереджає на GitHub, що цей список є лише макетом користувацького інтерфейсу, а платні функції цілком можуть змінитися до запуску, є підстави вважати, що принаймні деякі з них розглядаються для преміум-підписки Bluesky.
Раніше, обговорюючи свою модель підписки минулої осені, Bluesky заявив у блозі, що пропонуватиме преміум-функції, такі як “завантаження відео вищої якості або налаштування профілю, такі як кольори і рамки для аватарів”. Обидві ці функції тепер включені в макет користувацького інтерфейсу підписки, яка наразі відома як Bluesky+.
Крім того, текст-заповнювач у макеті вказує на те, що Bluesky може розглядати інші платні функції, такі як кастомні іконки додатків, значок профілю Bluesky+, вбудовані переклади публікацій, аналітика публікацій і папки закладок – набір функцій, який може конкурувати з X.
Найбільший інтерес викликає те, що Bluesky+ може розглядати можливість включення верифікації (значки профілю) до складу своєї підписки, якщо тільки ця функція не буде лише текстом-заповнювачем, а не ідеєю, яку розробляє Bluesky. Однак нещодавно компанія розповіла про свої плани щодо верифікації і про те, як відкритий характер її мережі може змусити її систему працювати зовсім інакше, ніж платна верифікація на платформах X і Meta. Хоча це може бути правдою, було б цікаво, якби Bluesky все ж вирішила помістити свої інструменти верифікації за своєрідну платну стіну.
На макеті також вказана ціна $8 на місяць або $72 на рік за Bluesky+, але це теж не остаточна ціна.
Макет користувацького інтерфейсу помітив користувач Bluesky @saeri.xyz, чий пост про знахідку отримав сотні лайків, цитат і репостів у новій соціальній мережі, яка зараз налічує 24,7 мільйона користувачів.
Програміст Bluesky Ден Абрамов, який раніше працював над React і Redux в Meta, відповів у гілці, щоб застерегти користувачів Bluesky, що список функцій, показаних у макеті інтерфейсу, “не обов’язково збігається з тим, що буде випущено”.
“Деякі з них, ймовірно, з’являться, але, будь ласка, не сприймайте це як фактичний список запланованих функцій”, – написав він у своїй відповіді на Bluesky. “Ми оголосимо фактичний список, коли буде зроблено більше роботи”.
Абрамов також пояснив, що позначка “незабаром” нічого не означає, оскільки це лише тест інтерфейсу для майбутніх функцій.
Незважаючи на попередження про те, що ніщо не є остаточним, користувачі Bluesky охоче обговорювали можливості підписки на Bluesky, дехто критикував запропоновані платні функції, а інші пропонували інші функції, які вони хотіли б бачити в підписці, серед іншого.
Підписка – не єдина модель, яку розглядає Bluesky. Генеральний директор Bluesky Джей Грабер нещодавно вказав на інші зусилля, такі як продаж доменних імен, ринок алгоритмів і навіть потенційний продаж реклами, як на інші речі, які компанія може розглянути, щоб допомогти їй заробляти гроші.
Ми звернулися до Bluesky за додатковими коментарями, і ми оновимо цю статтю, якщо отримаємо відповідь.