Олег Гороховський, співзасновник компанії Fintech Band та Monobank, звернув увагу на те, що при відкритті картки «Національний кешбек» в Приватбанку клієнт підписує договір, де є пункт про розкриття банківської таємниці.
“Якщо ви відкрили картку «Національний кешбек» в Приваті то вам не завадить дізнатися на що ви погодилися”, – написав Гороховський і підкріпив це скріншотом.
Роз’яснення щодо роботи сервісів Приватбанку
Після цього пресслужба Приватбанку надіслала до ЗМІ роз’янення щодо цієї заяви, де навіть погрозила судовим позовом: “Банк залишає за собою право звернутися до компетентних органів для захисту своєї ділової репутації”.
У банку запевнили, що він діє виключно в межах, визначених нормативно-правовими актами, а дані, які передаються, використовуються виключно для розрахунку та нарахування кешбеку.
“Для ПриватБанку прозорість у співпраці з клієнтами на першому місці. Банк дбає про безпеку банківської таємниці та персональних даних своїх клієнтів та діє виключно в рамках законодавства”, – сказано у повідомленні.
Розкриття банківської таємниці в усіх банках
Зазначається, що українське законодавство вимагає підписання письмового дозволу на розкриття банківської таємниці від кожного користувача перед відкриттям рахунку “Національний кешбек”. ПриватБанк, як і всі учасники програми «Національний кешбек», передає виключно інформацію щодо транзакцій витрат або повернень товарів у магазинах, які зареєстровані як продавці українських товарів. Передача цих даних передбачена Постановою КМУ № 952 від 20 серпня 2024 року.
Будь-які інші операції чи дані клієнтів начебто не розголошуються.
“Маємо надію, що усі банки-учасники програми «Національний кешбек» також будуть чесними перед своїми клієнтами, надаючи інформацію про умови прозоро і розгорнуто”, – додає пресслужба Приватбанку.
Так що насправді усі банки розкривають банківську таємницю. Чи цього не роблять у Monobank?