Інвестиції у CRM швидко окупаються завдяки задоволеним клієнтам

0
878 views
Як бізнеси використовують AI в CRM для підвищення ефективності

Український бізнес вже сьогодні має працювати над впровадженням сучасних технологій, щоб залишатися конкурентоспроможним на європейському ринку. На цьому наголосив Андрій Безгубенко, керівник E-consulting у колонці для Мінфін. Інвестиції у CRM можуть швидко окупитися завдяки задоволеним клієнтам, переконаний він.

За словами фахівця, компанії, що досі працюють по-старому, не зможуть конкурувати з європейськими фірмами, які активно використовують автоматизовані рішення. Впровадження CRM-систем має стати одним із пріоритетів як для бізнесу, так і для уряду, переконаний він.

За даними звіту New Voice Media, у 2023 році втрати американських компаній через недоліки у відносинах з клієнтами сягнули 75 млрд дол. Це більше, ніж обсяг світового ринку CRM-систем, що оцінювався у 65 млрд дол. у тому ж році.

“Якесь замкнене коло. Ми не купуємо нові системи, бо це дорого, але втрачаємо більше через їхню відсутність”,

— прокоментував Андрій Безгубенко.

Андрій Безгубенко

Для великих компаній важливо обрати рішення, що дозволяє інтегрувати всі бізнес-процеси та адаптуватися до потреб висхідного ринку.

Американські аналітики з Grand View Research зазначають, що корпорації обирають CRM в основному серед трьох виробників: SAP SE, Salesforce і Microsoft Corporation.

Alphabold (США) у трійку лідерів замість SAP ставить доволі молоду американську компанію HubSpot CRM, засновану у 2006 році.

Автоматизовані системи менеджменту роблять все: від організації контактів до створення відеороликів для маркетингових комунікацій.

У Salesforce та Microsoft Dynamics 365 виділяють можливість масштабування, підлаштовування під конкретні потреби клієнта та ґрунтовний підхід до безпеки.

Рішення Microsoft легко інтегрується з іншими продуктами компанії, тією ж безпекою та рольовими моделями Windows. Воно містить налаштовані процеси залучення, утримання та обслуговування клієнтів у модулях маркетингу, сервісу та продажів. Тут є супутні сервіси групи Dynamics та Power Platform з обліковими функціями: кадри, постачання, продажі, зарплата, логістика, бухгалтерія та ін.

“Не треба сприймати CRM-систему, як чарівну паличку, що зробить ваш бізнес прибутковим. Це лише інструмент для чесної та ефективної конкуренції. Інвестуючи в CRM, українські компанії отримують шанс зміцнити свої позиції на європейському ринку та зробити вагомий внесок у розвиток економіки країни”, — зазначив Андрій Безгубенко.