Bluesky подолав позначку у 20 мільйонів користувачів, продовжуючи нещодавнє стрімке зростання. Децентралізований сервіс, який менше тижня тому мав 15 мільйонів користувачів, за останні три місяці майже потроїв свою користувацьку базу.
Хоча це все ще набагато менше, ніж у його конкурентів Threads і X, поточний імпульс Bluesky помітний. Протягом останнього тижня було кілька днів, коли додаток додав мільйон нових користувачів за одну добу. Це схоже на темпи зростання Threads, який отримує мільйон нових реєстрацій на день вже “протягом трьох місяців”, згідно з оновленням минулого тижня від Адама Моссері (Adam Mosseri) з Meta. На початку цього місяця кількість користувачів Threads досягла 275 мільйонів щомісяця, а з початку листопада додалося щонайменше 15 мільйонів.
І хоча Bluesky залишається аутсайдером, є й інші ознаки того, що він набирає обертів. Згідно з даними аналітичної компанії App Figures, Bluesky є найкращим додатком в App Store від Apple протягом останніх шести днів і протягом чотирьох днів – найкращим неігровим додатком в Google Play. Meta’s Threads наразі посідає друге місце в App Store.
Хоча протягом останнього року Bluesky пережив і інші періоди значного зростання, нещодавній сплеск є набагато більшим, ніж той, який сервіс з відкритим вихідним кодом бачив раніше. Останнє зростання Bluesky, схоже, принаймні частково зумовлене зростаючим розчаруванням деяких користувачів X. Згідно зі звітом аналітичної компанії SimilarWeb, 7 листопада, на наступний день після президентських виборів, трафік на Bluesky значно збільшився. Цей сплеск, схоже, збігся зі сплеском користувачів, які намагалися деактивувати свої акаунти на X.
Bluesky також прагне диференціювати свою політику від своїх великих конкурентів. Минулого тижня компанія пообіцяла, що не використовуватиме контент своїх користувачів для навчання генеративного ШІ. Нова політика конфіденційності X дозволяє їй співпрацювати з третіми сторонами для навчання ШІ-моделей на основі минулих твітів користувачів. Генеральний директор Bluesky Джей Грабер також заявив, що вона не хоче “перевантажувати мережу рекламою”. Threads, тим часом, як повідомляється, планує почати експериментувати з першою рекламою в січні.