Електросамокат “Lightfoot” буквально дозволяє їздити на сонячній батареї по місту

0
652 views
Електросамокат
Електросамокат "Lightfoot" дозволяє буквально їздити на сонячній батареї по місту

Невеликий виробник скутерів Otherlab пропонує самокат, що працює на сонячних батареях. Самокат Lightfoot включає в себе масивну сонячну панель, через яку ви перекидаєте ноги. Чи забезпечить це додатковий запас ходу? Можливо. Чи буде це найдивніший на вигляд скутер, що прогулюється прикордонним містечком чи міською вулицею? Безумовно.

Розробники Lightfoot, стартап Otherlab, в своєму анонсі заявили, що вантажний скутер Lightfoot був натхненний автобусами Vespa і Volkswagen, і це, безумовно, один з тих транспортних засобів, які викличуть захоплення у старіючого хіппі. Він оснащений двома 120-ватними сонячними панелями з обох боків скутера, а задню частину спини ви можете розмістити на невеликій подушці між ними. З потужністю 750 Вт на кожне колесо, скутер може проїхати 37 миль на повному заряді і досягти максимальної швидкості трохи менше 20 миль/год. Це, звичайно, не найшвидший самокат, який ви можете придбати, але – будьте чесними – чи дійсно ви збираєтеся купувати самокат на сонячних батареях заради швидкості?

За словами компанії, скутер може заряджати 48-вольтовий акумулятор ємністю 1,1 кВт-год під час стоянки. Кожна година під прямими сонячними променями перетворюється на 3 милі пробігу. Це може дорівнювати 20 милям влітку або 10 милям взимку, залежно від погоди. Otherlab стверджує, що це дорівнює приблизно 18 милям додаткового запасу ходу на день. Якщо вам потрібна більш швидка підзарядка, оберіть бортовий зарядний пристрій потужністю 600 Вт. Lightfoot також включає в себе рекуперативне гальмування 2WD, щоб додати додатковий заряд енергії на ходу.

Компанія стверджує, що на лавці є місце для двох і що ви зможете припаркувати його в будь-якому місці, де можна припаркувати велосипед (і не турбуватися про те, що його вкрадуть). Незважаючи на свою назву, Lightfoot буде важким для вашого гаманця. Він коштує майже $5,000. Крім того, на найважливіші деталі надається однорічна та дворічна гарантія. Крім того, компанія просуває “залізну” тримісячну гарантію зворотного викупу, як було заявлено, хоча сторінка магазину ще не доступна. Otherlab заявила, що планує доставити Lightfoot у січні наступного року.

За даними Otherlab, у водонепроникному багажнику достатньо місця для 33 фунтів, або приблизно трьох пакетів з продуктами. Доступні й інші набагато дешевші вантажні електросамокати, такі як Razor’s EcoSmart Cargo вартістю 1100 доларів. Подібні велосипеди та скутери можуть пропонувати більше місця в багажнику, а інші стверджують, що їх можна складати для полегшення зберігання. Нещодавні невантажні самокати, такі як Segway ZT3, стверджують, що вони можуть проїхати майже 44 милі в екорежимі. Однак суть Lightfoot в тому, що він більш економічний, особливо якщо ви паркуєте його на вулиці на тривалий час.

Otherlab – це стартап із Сан-Франциско, заснований австралійським інженером Солом Гріффітом, команда якого працює в кількох містах США, Австралії та Тайвані. Компанія стверджує, що це спосіб отримати транспортний засіб з “нульовим рівнем викидів”, хоча це вірно лише в тому випадку, якщо ви залишаєте його на вулиці на кілька годин і їздите на Lightfoot дуже економно. Це не означає, що це погана ідея. Якщо ви живете там, де довіряєте сусідам і користуєтеся електроенергією економно, гроші, зекономлені на електроенергії, можуть зрештою переважити вартість скутера за $5 000.