Threads може почати отримувати рекламу набагато раніше, ніж про це повідомляла Meta. Згідно з новим звітом у виданні The Information, компанія планує додати рекламу до свого нового додатку “на початку наступного року”, а перші оголошення з’являться в січні 2025 року.
Це свідчить про те, що Meta прагне почати заробляти гроші на швидкозростаючому сервісі набагато раніше, ніж раніше припускали керівники Meta. У серпні, коли додаток досяг 200 мільйонів користувачів, Марк Цукерберг заявив, що Threads може стати наступним сервісом компанії з мільярдною аудиторією. Він сказав, що заробляння грошей на додатку буде “багаторічною” роботою.
“Всі ці нові продукти ми постачаємо, а потім є багаторічний часовий горизонт між їх масштабуванням і масштабуванням не тільки для споживачів, але й для дуже великого бізнесу”, – сказав Цукерберг. В останньому фінансовому звіті компанії, фінансовий директор Meta Сьюзан Лі сказала, що компанія не очікує, що Threads “стане значущим драйвером доходу в 2025 році в даний час”.
За даними The Information, Meta планує повільне розгортання реклами на Threads. Компанія почне з “невеликої кількості” рекламодавців у січні. Наразі незрозуміло, як швидко це може розширитися. “Оскільки нашим пріоритетом є насамперед створення споживчої цінності, наразі на Threads немає реклами або функцій монетизації”, – йдеться в заяві представника Meta.
Плани, про які повідомила компанія Meta, підкреслюють, наскільки швидко сервіс зростав протягом останніх місяців. За словами Цукерберга, Threads має 275 мільйонів користувачів щомісяця і щодня реєструє понад 1 мільйон нових користувачів. Це робить його, безумовно, найбільшою альтернативою Х, що з’явилася за останні кілька років.
Bluesky, ще один популярний сервіс, схожий на Twitter, також продемонстрував значне зростання останнім часом, додавши мільйон нових користувачів за останній тиждень, повідомила компанія у вівторок. Це все ще набагато менше, ніж у Threads з його 15 мільйонами користувачів. Як і Threads, він також наразі не має реклами, і компанія заявила, що планує експериментувати з функціями, що базуються на підписці.