Apple виділила 1,5 мільярда доларів супутниковій компанії Globalstar, яка дозволяє iPhone надсилати та отримувати повідомлення з важкодоступних місць. Ця послуга може бути особливо корисною в ситуаціях стихійних лих, таких як нещодавні урагани, що забрали сотні життів і завдали мільярдних збитків.
Globalstar співпрацює з Apple, щоб надавати послуги безкоштовно користувачам iPhone (протягом двох років після активації пристрою), відколи компанія почала пропонувати цю функцію у 2022 році. Вона працює подібно до інших сервісів, таких як SpaceX Starlink, що зв’язуються з одним із супутників Globalstar, які знаходяться на низькій навколоземній орбіті. Однак, послуга Globalstar досить повільна – надсилання навіть короткого текстового повідомлення може зайняти до 30 секунд, і вам потрібно перебувати на вулиці з гарним оглядом неба. Це дійсно корисно лише в екстрених ситуаціях. Але коли він вам знадобиться, він дійсно стане в нагоді.
За даними CNBC, Apple є основним клієнтом Глобалстар і виділяє компанії близько 85% своєї супутникової інфраструктури. Імовірно, нові кошти дозволять Глобалстар розширити сферу обслуговування інших клієнтів, але у своїй заяві компанія вказує, що Apple і надалі залишатиметься її основним клієнтом. Гроші підуть на придбання більшої кількості супутників і розширення наземної інфраструктури. Apple тепер володітиме 20-відсотковою часткою в Globalstar.
SpaceX також розширює сферу послуг прямого зв’язку, співпрацюючи з T-Mobile над аналогічним сервісом для екстрених текстових повідомлень. Нещодавно компанії запустили цю послугу в районах, що постраждали від урагану “Хелен”, завдяки екстреному дозволу Федеральної комісії з питань зв’язку США.
Низька навколоземна орбіта дозволяє надавати послуги набагато швидше, ніж у попередніх супутникових інтернет-сервісів, таких як Hughesnet. Але для досягнення найвищої швидкості мережі потрібно багато супутників на орбіті, а на землі, як правило, потрібен великий приймач, такий як тарілка Starlink.