Новий погляд на доповнену реальність
Технологічні гіганти Snap і Meta представили нові окуляри доповненої реальності (AR), оскільки компанії прагнуть розробити технологічне обладнання для носіння, яке може конкурувати або замінити смартфони.
У вересні Snap анонсувала п’яте покоління свого продукту Spectacles, який може накладати цифрову графіку на фізичний світ. Технологія доступна лише для розробників, яким потрібно буде платити 99 доларів на місяць протягом цілого року за створення AR-додатків, які можна буде використовувати на пристрої.
Пізніше цього ж місяця Марк Цукерберг, генеральний директор Meta, представив нові легкі окуляри доповненої реальності на щорічній конференції компанії. Прототип, який отримав назву Orion, також здатний накладати 2D і 3D-контент на реальний світ і може використовувати штучний інтелект для аналізу використання, щоб надавати користувачам проактивні пропозиції.
Пристроєм можна керувати за допомогою ручних сигналів, а також за допомогою сигналів від тіла, в тому числі від мозку, через браслети на зап’ястях.