Електронне бронювання запрацювало на порталі Дія

0
952 views
Електронне бронювання запрацювало на порталі Дія

Мінцифра запустила один із найочікуваніших сервісів у Дії — електронне бронювання. Відтепер керівники критично важливих підприємств і тих, які забезпечують потреби Сил оборони, можуть забронювати співробітників через портал Дія.

Пришвидшення бронювання

«Ключова мета запровадження бронювання через Дію — максимально пришвидшити процес, зробивши його автоматизованим й, наскільки це можливо, скоротити час очікування”», — каже перша віцепрем’єрка України Юлія Свириденко.

Юлія Свириденко

За її словами, попереднє тестування показало, що забронювати працівника через Дію можна приблизно за годину. Вся необхідна інформація буде доступною в керівника в його електронному кабінеті. Для працівника, який отримав бронювання, інформація оновиться в його застосунку Резерв+. Ті, хто хоче отримати паперову версію підтвердження бронювання, також матиме таку можливість

Сервіс прискорює процес бронювання до години, усуває людський фактор та зменшує навантаження на працівників міністерств. Раніше інформація щодо бронювання військовозобовʼязаних українців перевірялась вручну, іноді це тривало тижнями.

Як працює бронювання на порталі Дія

  1. Керівник компанії на порталі Дія подає списки військовозобов’язаних співробітників на бронювання та засвідчує заяву електронним підписом.
  2. Система автоматично перевірить, чи людина працевлаштована офіційно і чи є дані в реєстрі Оберіг.
  3. Дія надішле сповіщення керівнику про результат розгляду протягом доби.

Якщо рішення позитивне, інформація про бронювання співробітника зʼявляється в застосунку Резерв+. З цього моменту він вважається заброньованим. Згодом витяг про бронювання можна буде завантажити на порталі Дія й за потреби роздрукувати.

віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій Михайло Федоров

Тестування та прискорення

«Електронне бронювання через портал Дія доступне для підприємств та установ, які є критично важливими. Послуга працює в кілька кліків, а результату слід чекати не довше години», — зазначає Михайло Федоров, віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій.

На його думку, цифровізація процесу усуває людський фактор, адже всі дані перевіряються автоматично, а керівник у режимі реального часу розуміє, кого забронювали, а кого ні і яка причина відмови

Перед запуском сервісу відбулося закрите бета-тестування, під час якого компанії забронювали 929 працівників.

«Раніше бронювання було доволі заплутаним. А через втрату даних доводилося подавати людей наново. Нова послуга без людського фактору на порталі Дія зробить бронювання швидким і прозорим. Результат автоматично відображатиметься в застосунку Резерв+», — зазначила заступник Міністра оборони Катерина Черногоренко.

Хто не зможе отримати послугу?

На порталі Дія вказано, хто не зможе отримати послугу:

  • ФОПи та фізичні особи;
  • юридична особа, яку не включено до Єдиного переліку;
  • юридична особа, в якої закінчився термін дії підстави внесення до Єдиного переліку;
  • юридична особа, що припинила свою діяльність.

Послуга реалізується Міністерством цифрової трансформації спільно з Міністерством оборони та Міністерством економіки за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev. Партнер проєкту — Фонд Східна Європа.