Лідогенерація — важлива частина продажів. За даними Hubspot за минулий рік, 62% маркетологів вважають лідогенерацію найскладнішою частиною роботи. Передусім, це зумовлено зростом конкуренції та надмірною кількістю інформації, через що компаніям важко шукати ліди. Втім, розвиток технологій може полегшити практично будь-яку роботу. І лідогенерація — не виняток. І один з ключових шляхів такої оптимізації роботи — штучний інтелект.
Назар Мишолівський, CEO та Co-founder IT-компанії LNOKS розповів про те, як за допомогою AI можливо автоматизувати та полегшити процес лідогенерації у LinkedIn.
Чому саме LinkedIn?
За опитуванням eMarketer, 80% B2B-маркетологів з усього світу користуються саме LinkedIn, оскільки це найбільша база бізнес-контактів у світі. Друге місце посідає YouTube (63%), а третє – Facebook (57%).
За словами Назара, статистика лідогенерації у LinkedIn в компанії LNOKS наступна: “В середньому, на LinkedIn генерується 250 — 300 лідів на місяць, з загальної кількості лідів 4% — ліди “strong opportunities”. Загальна конверсія в клієнтів — близько 1 – 1.5%”.
Інструменти лідогенерації
Серед інструментів лідогенерації, якими користується компанія:
Bardeen.ai. для доручення ШІ одноманітної роботи, наприклад, пошуку інформації, заповнення таблиць, роботи з меседжерами та соцмережами тощо.
Salesflow.io – сервіс для роботи з LinkedIn, що допомагає спросити усі процеси пошуку проспектів, листування з лідами та містить багато інших інструментів.
Expandi також автоматизує роботу з LinkedIn та Email Outreach. Вміє автоматизувати взаємодію з лідами, шукати проспектів, персоналізувати комунікацію з ними та має інші фішки.
ChatGPT теж можна вважати інструментом лідгену, оскільки він вміє прописувати образ “ідеального покупця”, знаходити проспектів, допомагати з налаштуванням початкового контакту з ними та багато іншого.
Якої стратегії лідогенерації краще притримуватися у LinkedIn?
“Головне — це персоналізація. Ми у LNOKS працюємо з різними доменами: SaaS, FinTech, Web3, AI. І під кожен конкретний домен розробляємо свою стратегію. Тематичний контент, онлайн-нетворкінг, активність на сторінках відповідних лідерів думок кожного домену.
Щоб автоматизувати content creation користуємося ШІ додатком Taplio, що допомагає створювати, редагувати та розміщувати контент у зазначений час. З навичками правильного промптингу можна отримувати статті, персоналізовані конкретно під ваш бренд. Кожна стратегія може бути дієвою, якщо підходити до неї з чітким планом та поставленим KPI”.
Чек-лист при лідогенерації у LinkedIn
- Розписати образ “ідеального покупця”;
- Визначити цільову аудиторію;
- Прописати скрипти для initial-контактів;
- Підготувати воронку та “Sales Workspace” у готовність;
“А ще одна річ, яку зараз можна розцінювати як помилку у лідогенерації — не використовувати ШІ-інструменти, які можуть значно зберегти час команді. Наприклад, Taplio може зекономити години на написання тижневого або місячного контент-плану. ChatGPT теж може зберегти години завдяки генерації ідей для листів потенційним лідам. Час, який береже інструмент Gamma на створенні презентацій, вимірюється днями, а HeyGen або Synthesia можуть берегти тижні для intro-відео компанії”.
Таким чином, штучний інтелект можна залучити і до лідогенерації. І він буде виконувати монотонну роботу швидше та точніше за людей та берегти команді час, який можна використати на інші справи для розвитку бізнесу.