Серед багатьох пошукових систем Google залишається найкращим вибором, а також найпоширенішою пошуковою системою. Мільярди пристроїв мають Google Search як пошукову систему за замовчуванням, у тому числі й ті, що виробляються компанією Apple. Але Apple не є прихильником використання сторонніх технологій у своїх продуктах. Як повідомляється, компанія з Купертіно наполегливо працює над розробкою власної пошукової системи, яка могла б замінити Google в якості бажаної опції на своїх пристроях.
Apple вже використовує свою пошукову технологію в деяких додатках
Марк Гурман з Bloomberg повідомляє, що Apple “роками працює над пошуковою технологією”. У звіті йдеться про те, що виробникові iPhone ще належить пройти довгий шлях, але якщо його внутрішня пошукова технологія коли-небудь буде доведена до досконалості, користувачі Apple отримають більш інтегроване і приватне рішення в порівнянні з Google.
Apple вже тестує невеликі варіанти використання своєї пошукової технології в деяких своїх додатках, йдеться у звіті. Пошукові зусилля Apple можна чітко побачити в додатку Spotlight, який допомагає користувачам знаходити речі на своїх пристроях.
“Кілька версій iOS і macOS тому Apple почала додавати результати веб-пошуку в цей інструмент, спрямовуючи користувачів безпосередньо на сайти, які можуть відповісти на їхні запитання. У різний час ці результати забезпечувалися або Bing корпорації Microsoft, або Google корпорації Alphabet. Siri також використовує цю технологію, щоб пропонувати веб-результати”, – йдеться у звіті Bloomberg.

Про зацікавленість Apple у пошукових технологіях також свідчать чутки про її переговори з Microsoft щодо купівлі пошукової системи Bing. Хоча компанія з Купертіно не здійснила покупку, попередні переговори підтвердили її зацікавленість.
Якщо Apple дійсно замінить Google у своїх продуктах, остання зазнає значних втрат у своїх доходах. Адже мільярди продуктів Apple, включаючи iPhone, iPad і MacBook, використовують пошукові технології компанії з Маунтін-В’ю. Цікаво, що Bloomberg стверджує, що Apple отримує частку від доходів Google від пошукової реклами – комісію, яка в останні роки приносила близько 8 мільярдів доларів щорічно.










