X, колишній Twitter, запустив нову вкладку “Основні моменти” для платних користувачів

0
875 views
X, колишній Twitter, запустив нову вкладку "Основні моменти" для платних користувачів

Twitter переживає захоплюючі зміни. Наприклад, після того, як його купив Ілон Маск, платформа прийняла кілька суперечливих рішень і тепер називається “X”. Цей крок може здатися викиданням майже 20-річної репутації бренду. Незважаючи на постійну критику, Ілон Маск не планує зупинятися. На щастя, не всі його рішення екстремальні, деякі з них хороші. Тепер платні користувачі отримують нову вкладку для демонстрації своїх постів з вкладкою “Основні моменти”. Ось подробиці…

Платні користувачі X (Twitter) тепер можуть демонструвати свої найкращі твіти за допомогою нової вкладки “Highlights”

Як відомо, нещодавно Twitter запустив сервіс підписки під назвою Blue. Сьогодні ця послуга також відома під назвою X Premium. За щомісячну або річну плату ви отримуєте різні переваги. Деякі з них включають більше реклами, можливість редагування твітів і навіть частку від рекламних доходів Twitter. Тепер з’явилася нова функція, яка називається вкладка “Основні моменти”.

Twitter – це платформа, де новий контент завжди виділяється. Однак користувачі вже давно хотіли мати можливість виділяти важливі або популярні твіти. Кілька років тому компанія представила “закріплені твіти”. Завдяки цьому користувачі могли відображати будь-який твіт у верхній частині свого профілю, незалежно від його дати. Проте багатьом цього було недостатньо. Вкладка “Виділені твіти” може бути тим рішенням, яке вони шукають.

Вкладка “Вибране” дозволяє платним користувачам показувати свої найкращі публікації підписникам. Це чудова можливість для художників, письменників і репортерів, а також для тих, хто хоче поділитися інформацією про певну тему чи подію. Щоб скористатися нею, платні користувачі натискають три крапки на дописі і вибирають “Додати до вибраного”. Вони можуть вирішити, де саме розмістити публікацію в “Виділеному”. Окрім вкладки “Вибране”, X також зробила TweetDeck продуктом, доступним лише для передплатників. Це ще один крок компанії, спрямований на те, щоб більше людей платили за її преміум-сервіс.