Французьке інформаційне агентство подало до суду на X

0
808 views
Французьке інформаційне агентство подало до суду на X

Здається, бути найбагатшою людиною у світі нелегко, як показує приклад Ілона Маска і те, що він переживає зараз. Французьке інформаційне агентство Agence France-Presse (AFP) подало позов проти соціальної мережі Ілона Маска “X”, раніше відомої як Twitter.

Агентство стверджує, що “X” не дотримується своїх зобов’язань відповідно до французького закону, прийнятого в 2019 році, щодо переговорів про потенційну компенсацію за публікацію новинного контенту. Законодавство, яке називається “суміжними правами”, зобов’язує великі онлайн-компанії розпочинати діалог з видавцями, які прагнуть отримати компенсацію за свої новини. AFP стверджує, що “X” помітно уникає цих обов’язкових дискусій.

Ілон Маск вдався до власної платформи X, де висловив своє обурення з приводу судового позову

В офіційній заяві AFP висловило своє занепокоєння: “Агентство Франс Прес висловило свою стурбованість у зв’язку з явною відмовою Twitter (нещодавно ребрендованого в “X”) вступати в дискусії щодо реалізації суміжних прав преси”.

Маск відповів на звинувачення на власній платформі, поставивши під сумнів раціональність вимоги AFP. “Це дивно. Вони хочуть, щоб ми платили їм за трафік на їхній сайт, де вони заробляють на рекламі, а ми ні!?” прокоментував Маск.

Незважаючи на запити, компанія “X” не надала жодних публічних коментарів щодо поточного судового процесу.

Ця подія перегукується з 2021 роком, коли технологічний гігант Google був оштрафований французьким антимонопольним відомством на 500 мільйонів євро за недотримання того самого закону. Після цього рішення Google погодився вирішити суперечку і відтоді підтвердив угоди з AFP та іншими відомими французькими інформаційними агентствами. Facebook, який зараз перейменовано на Meta Platforms, також визнав закон і уклав контракти з кількома французькими видавництвами.

Цей судовий позов свідчить про постійну напругу між інформаційними агентствами та платформами соціальних мереж щодо компенсації за новинний контент, що може суттєво вплинути на ландшафт розповсюдження новин у цифрову епоху.