Cybertruck може стати одним з найлегших електричних пікапів

0
674 views
Cybertruck може стати одним з найлегших електричних пікапів

Багато людей говорять про майбутній Tesla Cybertruck більше, ніж про будь-який інший транспортний засіб в історії, можливо, навіть більше, ніж про будь-який інший автомобіль. Він цілком може стати символом автомобільної революції цього десятиліття. Звичайно, це гаряча тема, але в міру того, як з’являються новини, ця перспектива то з’являється, то зникає з поля зору інсайдерів галузі, автолюбителів і операторів дронів. Обмежена офіційна інформація підживлює ці спекуляції, в той час як всі погляди прикуті до останнього електричного дива від Tesla.

У нещодавньому випуску програми Munro Live Сенді Манро та Корі Стюбен препарували потенціал Tesla Cybertruck. Використовуючи зображення, шпигунські знімки та проводячи паралелі з попередніми розбірками Model 3 та Model Y, вони прогнозують, що Cybertruck може бути легшим за своїх конкурентів, Rivian R1T та Hummer EV.

Ця вага здебільшого пояснюється тим, як був спроектований каркас Cybertruck.

Дует пояснює цю перевагу у вазі використанням у Cybertruck декількох гігантських виливків, включаючи суцільнолитий передній кузов і ще два виливки збоку і ззаду. Ця особливість, на їхню думку, може допомогти автомобілю скинути деяку вагу порівняно з аналогами. Суцільнолита конструкція кузова Cybertruck, на відміну від рамних шасі, що використовуються в Hummer і Rivian, також може сприяти зменшенню ваги. “Така конструкція, в поєднанні з ефективною акумуляторною батареєю, усуває необхідність у традиційній рамі”, – зазначив пан Штюбен.

Для цілей оподаткування, за словами Штюбена, Cybertruck не може важити менше 6 000 фунтів. Враховуючи, що повна маса автомобіля Rivian R1T становить 8 532 фунтів, а Hummer, як повідомляється, перевищує 9 000 фунтів, це здається правдоподібним. Однак варто зазначити, що класифікації можуть відрізнятися, і EPA відносить Rivian до важких вантажівок. Припущення Манро і Стьюбена поширюються і на міцність конструкції кібертранспорту. На основі аналізу зображення “кузова в чорному”, стійки А і В автомобіля виглядають неймовірно міцними, що свідчить про використання надміцної сталі, такої як бор або гарячештампована сталь, для дотримання стандартів безпеки. “Ця штука буде куленепробивною”, – передбачив Манро, проливаючи світло на очікувану міцність і безпеку автомобіля.