Hyundai Motor America має підстави для святкування, оскільки повідомляє про значне збільшення продажів автомобілів у США за червень. З ростом майже на 10 відсотків у річному обчисленні компанія продала 69 351 автомобіль, що свідчить про високий ринковий попит на продукцію Hyundai. Крім того, результати з початку року є ще більш вражаючими, адже порівняно з попереднім роком вони зросли на 15 відсотків, досягнувши 394 613 проданих автомобілів.
Сильна роздрібна присутність компанії також допомогла закріпитися на ринку електромобілів
Видатним досягненням південнокорейського автовиробника є значне зростання продажів повністю електричних автомобілів. У червні Hyundai продала загалом 4 298 одиниць своїх моделей Ioniq 5 та Ioniq 6, що на 51% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Ці виняткові показники також встановили новий місячний рекорд для компанії. Показники продажів кросовера/позашляховика Ioniq 5 та седана Ioniq 6 були особливо вражаючими: 3 136 та 1 162 одиниць відповідно.
Що робить ці показники продажів ще більш вражаючими, так це відсутність федеральної податкової знижки у розмірі $7,500 на нові покупки, що робить досягнення Hyundai ще більш вражаючим. Незважаючи на відсутність цього стимулу, покупці звертають увагу на електромобілі бренду, що свідчить про зростаючу перевагу екологічно чистих варіантів транспорту.
Успіх електричної лінійки Hyundai можна пояснити кількома факторами. Ренді Паркер, генеральний директор Hyundai Motor America, визнав позитивний вплив сильних роздрібних партнерів компанії та своєчасне виведення на ринок привабливих продуктів. Паркер висловив своє задоволення результатами, зазначивши: “Наша відзначена нагородами лінійка електромобілів продовжує набирати обертів, демонструючи найкращі за всю історію щомісячні продажі IONIQ 5 і вперше понад тисячу проданих одиниць для IONIQ 6.
Наші сильні роздрібні партнери та правильний продукт у правильний час дозволили нам залучити нових та існуючих клієнтів до бренду Hyundai”. Хоча конкретні цифри продажів Hyundai Kona Electric не були надані, компанія повідомила, що модель досягла вражаючого зростання на 239 відсотків у порівнянні з попереднім роком.
Якщо поглянути на загальну картину, то продажі електромобілів Hyundai у другому кварталі склали 10 928 одиниць, що на 47 відсотків більше, ніж за аналогічний період минулого року. За даними на сьогоднішній день, Hyundai продала понад 16 800 одиниць моделей Ioniq 5 і Ioniq 6 тільки в США, що на 23 відсотки більше, ніж у попередньому році.
З багатообіцяючим початком року очікується, що продажі електромобілів Hyundai продовжать процвітати протягом решти 2023 року. Сімейство Ioniq, що складається з Ioniq 5 та Ioniq 6, зміцнює свої позиції на ринку, захопивши 4,3 відсотка від загального обсягу продажів за рік. Важливо зазначити, що хоча наведена статистика відображає повністю електричні пропозиції Hyundai, результати продажів інших електричних або плагін-гібридних моделей об’єднані з продажами звичайних гібридів, що ускладнює оцінку їхніх індивідуальних показників.
Що стосується моделі Hyundai Nexo на водневих паливних елементах, показники продажів були менш багатообіцяючими. Минулого місяця було продано лише вісім одиниць, що на 84% менше, а загалом цього року було поставлено 105 одиниць, що на 61% менше порівняно з попереднім роком, тож попит на транспортні засоби, що працюють на водневому паливі, очевидно, зменшується.