Згідно з даними, представленими Atlas VPN, середній користувач Інтернету зараз проводить 144 хвилини (2 години 24 хвилини) на добу у соціальних мережах. Це дорівнює колосальним 876 годинам або приблизно 36,5 дням на рік.
У середньому користувачі Інтернету в усьому світі щомісяця активно взаємодіють із 6,6 акаунтами в соціальних мережах. Дані базуються на опитуванні DataReportal користувачів Інтернету віком від 16 до 64 років щодо їхніх звичок використання соціальних мереж.

Лідери та аутсайдери серед країн
Лідирують у списку Нігерія, Гана та Бразилія. Незважаючи на те, що лише 14,3% населення Нігерії є активними користувачами соціальних мереж, люди в країні приділяють в середньому 238 хвилин (еквівалентно 3 годинам і 58 хвилинам) свого щоденного часу в соціальних мережах, перевершуючи користувачів в інших країнах. Користувачі Інтернету в Гані не відстають, маючи 235 хвилин (3 години 55 хвилин) щоденного використання соціальних мереж.
Бразилія посідає третє місце в списку. Люди щодня проводять у соціальних мережах 224 хвилини (3 години 44 хвилини). Проте країна посідає перше місце за кількістю платформ соціальних медіа, які використовуються щомісяця: користувачі Інтернету в країні активно залучаються до 8,1 соціальних мереж щомісяця.
Натомість люди в Японії приділяють лише 50 хвилин на день соцмережам — найменше з усіх опитаних країн. Сусіди в Південній Кореї також не дуже люблять проводити час у соцмережах, їм приділяють 66 хвилин (1 годину 6 хвилин) щодня. Обидві країни також входять до п’ятірки останніх за загальним часом, проведеним в Інтернеті.
На тенденції використання Інтернету в Японії та Південній Кореї може вплинути старіння населення. Згідно з даними Всесвітнього економічного форуму, прогнозується, що до 2050 року приблизно 40 відсотків населення Гонконгу, Південної Кореї та Японії буде віком від 65 років.
Люди в більшості європейських країн, за винятком Португалії, також приділяють значно менше часу соціальним мережам, ніж у середньому по світу. Серед європейських країн швейцарці та австрійці витрачають найменше часу на соціальні мережі. Інтернет-користувачі в цих країнах щодня приділяють соцмережам в середньому 92 хвилини (1 годину 32 хвилини) і 91 хвилину (1 годину 31 хвилину) відповідно.
Тим часом люди в США витрачають 135 хвилин (2 години 15 хвилин) на підключення до соціальних мереж щодня.

Основні причини використання соціальних мереж
Люди присвячують соціальним мережам значну частину свого часу, але для чого?
Основна мета більшості людей, які користуються соціальними мережами, — підтримувати зв’язок із друзями та родиною, причому майже половина (48,2%) вважають це своїм основним заняттям.
Іншим значущим мотивом використання соціальних мереж є заповнення вільного часу , 36,8% людей вказали це як причину. Крім того, 34,5% використовують платформи соціальних мереж, щоб бути в курсі новин.
Інші мотиви для використання соціальних медіа включають пошук вмісту (29,2%), бачення того, про що говорять (27,6%), пошук натхнення для того, щоб зробити і купити (25,5%), пошук товарів для покупки (25,3%), перегляд прямих трансляцій (22,8%), участь в обміні та обговоренні думок з іншими (22,6%) та встановлення нових контактів (22,2%).
Наразі опитування в Україні не проводилося. Проте більшість читає новини весь час саме через Viber та Telegram, а не на сайтах новин. Провідною ж соцмережею залишається Facebook.










