Усі сервіси Нової пошти працюють. Компанія відновила роботу мобільного додатку та сервісу авторизації.
“Як і обіцяли, тримаємо вас у курсі — на цю мить наші ІТ-спеціалісти усунули технічний збій та відновили роботу мобільного додатку”, – повідомила пресслужба.
Нагадаємо, що 18 травня стався масовий збій системи «Нової пошти» по всій країні. При цьому неможливо було скористатися поштоматом та всіма послугами із програми. Так що на весь день робота Нової пошти була паралізована.
Наразі усі послуги у мобільному додатку доступні. Клієнти можуть створювати накладні, проводити онлайн-оплати, отримувати та відправляти посилки через поштомати.
Також всі сервіси доступні і у відділеннях: оплата карткою та готівкою, видача грошових переказів, оформлення посилки у кредит тощо. Оплачувати посилки кур’єру також можна усіма способами.
Що стосується питання, чи стала причиною збою фішингова атака, у компанії відповіли, що ні. Тобто, виходить, що збій відбувся через якусь внутрішню проблему самого додатку Нової пошти.