Користувачка сервісами Київстар скаржиться, що мобільний оператор нав’язує більше гігабайт у пакеті зі збільшенням ціни. Та натомість не пропонує ніякої альтернативи.
“Мала пакет з 10Гб інтернету, але не могла під’єднатися до віддаленого робочого стола через мобільний інтернет з початку віялових відключеннь. Раніше завжди підключалися і я могла працювати будь-де. Зараз можу підключитися лише через інших операторів крім Київстар”, – пише Оксана у онлайн-сервісі відгуків.
Але приходить повідомлення, що тепер пакет послуг буде коштувати дорожче, тому що буде збільшено кількість гігабайтів – до 15. Але ними абонентка фактично не може скористуватися.
“Я ними не можу користуватися, вони мені не потрібні, але я маю за них платити. Ніякого вибору, альтернативи”, – зазначає користувачка.

Вона телефонувала у Київстар, там сказали, що потрібно зайти до фірмового магазину, щоб вирішити питання. Потім жінка відвідала магазин, а там сказали телефонувати оператору, бо вони не можуть допомогти. От і виходить замкнене коло.
“Тобто, або плати і не користуйся, або йди до іншого оператора! Запропонувати нічого не можуть”.










