TV-реклама як ефективний інструмент продажу

0
1 179 views
теле на ТБ

Телебачення упродовж багатьох десятиліть залишається найбільш затребуваним рекламним майданчиком, що дозволяє значно збільшити кількість продажів. На думку багатьох експертів, ефективність ТВ-реклами полягає в транслюванні найбільш переконливих і наочних візуальних образів з усіх, що існують. «‎Секрет» успіху полягає у використанні великої кількості методів психологічного впливу на аудиторію.

Витоки телевізійної реклами

Один із найстаріших маркетингових інструментів — реклама на ТВ — з’явився у 40-х роках минулого століття за часів Другої світової війни у США. Американська армія потребувала добровольців для поповнення військових частин. Було випробувано різні способи залучення людей, однак найефективнішим виявився тематичний ролик, показаний по телебаченню. У ньому демонструвалися та озвучувались переваги, які отримають військовослужбовці.

Цей метод вербування людей до армії нерідко використовується різними країнами й у наші дні. Соціальна реклама на ТВ, як і раніше, ефективно працює й забезпечує дієвий результат.

Ефективна TV-реклама

Ефективна TV-реклама: що потрібно для створення

Реклама як інструмент продажу має значний потенціал. Головне — правильно його реалізувати, створивши потужну телевізійну рекламу, яка не дратуватиме, а викличе бажання купити товар чи послугу. Існує кілька підходів для створення ефективної ТВ-реклами:

  1. Природність та стислість. Один із найбільш результативних підходів, який використовують великі ринкові гравці, наприклад, відомі спортивні бренди. Зазвичай запрошується зірка першої величини, що вже забезпечує 90% успіху.
  2. Креатив. Понад 50% ефективності рекламного ролика полягає у сценарії. Важливо, щоб він був не лише коротким, а й «‎живим»‎, здатним зацікавити потенційного покупця з першої секунди і водночас не набриднути йому.
  3. Емоційна привабливість. Бажаний відгук на рекламу гарантований, якщо ролик зачепить емоції аудиторії. У цьому разі мета на 80% буде досягнута.
  4. Творчість, оригінальність, фірмовий стиль компанії. Ключові орієнтири під час створення дієвої реклами.
  5. Час запуску реклами та переваги цільової аудиторії. ТВ-канали, фільми, передачі, які відповідають запитам та уподобанням ЦА.

За умови правильного підходу реклама — це потужна зброя. Під час створення телевізійної реклами кожен нюанс має вагоме значення, а одна невдала складова може призвести до протилежного ефекту. Важливо продумати темп, текст, зображення та музичний супровід ролика. Відеоряд має бути захопливим, інформативним, здатним зацікавити максимальну кількість глядачів.

На етапі планування рекламної кампанії необхідно чітко сформулювати її ціль, прорахувати необхідний розмір бюджету, визначити цільову аудиторію, на яку вона орієнтована насамперед. Від того, наскільки точно буде визначений портрет ЦА, залежить оптимальний перелік телевізійних каналів, на яких транслюватиметься реклама, аби влучити у «‎свого»‎ глядача.