Повідомляється, що iPhone 14 від Apple зіткнувся з проблемою, через яку багато користувачів скаржаться на часті автоматичні перезавантаження. Згідно з повідомленнями з Китаю, деякі користувачі стикаються з одним або двома перезавантаженнями або збоями на день, при цьому багато хто припускає, що проблема пов’язана з апаратним забезпеченням.
На обліковий запис WeChat «Black Cat Complaints» надійшло багато скарг від користувачів, які придбали iPhone 14 в авторизованого дилера Apple. Деякі користувачі стверджують, що після першої дистанційної діагностики та звіту про аналіз через гарячу лінію обслуговування клієнтів їм сказали, що апаратних проблем немає. Однак після другого дзвінка їм сказали, що це проблема оновлення програмного забезпечення. Проблема, здається, широко поширена, і багато користувачів закликають Apple надати рішення.

Один користувач поскаржився, що йому запропонували новий iPhone 14 лише без упаковки, коли він відніс свій пристрій до авторизованого дилера післяпродажного обслуговування. Цей користувач вимагає обміняти пристрій на нову машину, яка не була відкрита, відповідно до трьох вимог гарантії. Інший користувач відремонтував свій iPhone 14 в авторизованого дилера, але виявив невелику тріщину в нижньому правому куті заднього екрана, яку дилер відмовився ремонтувати.
Залишається побачити, як Apple відреагує на скарги та надасть рішення для постраждалих користувачів. Якщо проблема пов’язана з апаратним забезпеченням, це може бути дорогою та довготривалою проблемою для Apple, потенційно вимагаючи відкликання або масштабного ремонту. Apple має репутацію виробника надійних пристроїв, тому будь-яка невдача, пов’язана з iPhone 14, буде значною для компанії. На даний момент Apple та її авторизовані магазини ще не відповіли на це питання.