Завдяки простоті доступу та ефективності фішинг залишається одним із найпоширеніших видів кіберзлочинності. Купуючи готові набори для фішингу, шахраї можуть легко розпочати фішингові операції, маючи дуже невеликі технічні знання.
Дані, представлені Atlas VPN, показують, що інтернет-магазини були найбільш часто використовуваною приманкою для фішерів у 2022 році. Фішингові шахрайства в онлайн-торгівлі становили 42% випадків фінансового фішингу у 2022 році.
Компанії банківської сфери та платіжних систем також є у списку, але на кожну з них припадало лише близько 10% усіх випадків фінансового фішингу.
Шахраї люблять Apple
Шахраї використовують для фішингу різні бренди, проте найбільшою популярністю у них все ж користується Apple. З приблизно 60% загроз фінансового фішингу в електронних магазинах у 2022 році Apple продовжує залишатися брендом, який найчастіше використовують шахраї.
Іншим брендом, якому віддають перевагу кіберзлочинці, є Amazon. Amazon з 15% залишився на другій позиції як бренд, який найчастіше імітують на фішингових сайтах електронних магазинів і в електронних листах. Разом із Apple ці два бренди фігурують у приблизно 75 зі 100 фішингових атак.
Хоча бренди Mercari, MercadoLibre та eBay також використовуються у фішингових аферах, вони з’являються лише приблизно у 6 із 100 випадків.
Електронні листи від PayPal
Згідно з поточними даними, хоча переважна більшість фінансових фішингових шахрайств імітує бренди електронних магазинів (42%), платіжні системи (10%) також використовуються як приманка фішинговими злочинцями.
У світі електронних платіжних методів PayPal вже давно є улюбленою мішенню для шахраїв. Переважна більшість (84,23%) фішингових лінків для електронних платіжних систем націлена саме на PayPal.
У результаті частки популярності у злочинців інших платіжних систем стрімко впали: American Express – до 2,02% у 2022 році, Visa – до 3,10%, а MasterCard – до 3,75%.